  • 11. Data: 2011-07-26 13:57:52
    Temat: Re: Warszawa/Sucha Beskidzka
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-25 18:20, Janusz_kk1 pisze:

    > Jedyne korki jakie cię czekają to na odcinku bielsko-żywiec

    Kolega chyba dawno tą trasą nie jechał.
    --
    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2011-07-26 14:14:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Kolega chyba dawno tą trasą nie jechał.

    A konkretniej?

  • 13. Data: 2011-07-26 14:18:19
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-07-26 14:14, Cavallino pisze:

    > A konkretniej?

    Warszawa - Piotrków ?

    Pzdr

    JKK

  • 14. Data: 2011-07-26 14:24:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Warszawa - Piotrków ?

    Aha, czyli chodziło o to, że niejedyne korki pod Żywcem, myślałem że
    sugerujesz iż korki pod Żywcem zniknęły.

  • 15. Data: 2011-07-26 15:57:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Paweł W." <p...@w...onet.pl> writes:

    > Teraz przy remoncie "gierkówki" to 2h do Piotrokowa Tryb. to jest dobry
    > wynik, myślisz, że z Piotrkowa do Bielska B. da rade w 2h?
    >
    > Z warszawy do Bielska masz cały czas czteropasmówkę,

    No niestety, do Piotrkowa jest jedna jezdnia na duzym kawalku. Ale o
    piatej rano z Warszawy to chyba korkow duzych w te strone nie bedzie?

    Z kolei jadac przez Krakow sugerowalbym nie pchac sie do centrum
    miasta w porannym szczycie, tylko objechac przez Zielonki do
    Modlniczki
    http://mapa.ump.waw.pl/ump-www/?zoom=13&lat=50.11523
    &lon=19.90335&layers=B00000FTF&mlat=50.10973&mlon=19
    .88481
    i dalej obwodnicą autostradową. Tam jest od bardzo niedawna
    przedłużony kawałek obwodnicy, na wielu mapach (np. google) jeszcze
    go nie ma.

    MJ

  • 16. Data: 2011-07-26 18:06:16
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    > No niestety, do Piotrkowa jest jedna jezdnia na duzym kawalku. Ale o
    > piatej rano z Warszawy to chyba korkow duzych w te strone nie bedzie?

    No powiedzmy 4-4.30 to jest dobra pora. O 6 rano maszyny budowlane ruszają i
    przechlapane jest, niech taki walec ruszy na jedyny czynny pas ruchu żeby
    przejechać 300 m dalej ;-) Jechałem tydzień temu o 5 i ciut za późno już
    było.

    p.

  • 17. Data: 2011-07-26 20:26:03
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-07-2011 o 21:14:46 huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > Andrzej ma być w Suchej o 12 czyli uważasz, że jak wyjedzie o 6 z
    > Warszawy
    > to będzie o 10 w Bielsku (zakładam że 2 h zajmnie trasa BB-SB) ?
    Pewnie, ja słabym autem wyjeżdzałem o 10 a o 13.30 meldowałem się w
    warszawie
    za wisłą. Dobrym autem rano zajeło mi to 2,5 godz ;) dowoziłem żonę
    pod uczelnię Wyszyńskiego.

    > P.S. Jest to możliwe ale Expres z Warszawy wyjeżdża o 7:31 a jest 11:33 w
    > Bielsku i niestety nie jedzie do Suchej.
    Dużo stoi po drodze szczególnie z zawiercia do bielska, no i wolno jedzie
    od zawiercia,
    bo magistrala zaczyna się za zawierciem w strone gdańska.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 18. Data: 2011-07-26 20:27:45
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 26-07-2011 o 07:17:00 Andrzej R <a...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "WS" <L...@c...pl> napisa? w wiadomo?ci
    .googlegroups.com...
    > On 25 Lip, 18:20, janusz_kk1 <j...@o...pl> wrote:
    >
    > Zywiec (i trase BB-Zywiec) mozna ominac jadac widokowa trasa przez
    > przelecz http://tnij.com/BB_SB_Strac
    >

    > Oooo, to jest co? co zdecydowanie mi odpowiada. Je?eli to konieczne to
    > gotów
    > jestem wyjechaae z Warszawy nawet i przed pó?noc? maj?c mo?liwo?ae
    > zaliczenia
    > takiej trasy. Tylko czy na niej po tegorocznych opadach jest wszystko w
    > porz?dku? Bede jecha? d?ug? (aerodeck) hond? accordem, która niestety
    > nale?y
    > do tych raczej nisko zawieszonych:-).
    Trasę polecam, jedyne ograniczenie po powodziach to most w kobiernicach
    dla ciężarówek.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 19. Data: 2011-07-26 20:29:44
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 25-07-2011 o 18:44:49 Andrzej R <a...@w...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "janusz_kk1" <j...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > A ja ci proponuje inaczej.
    > Warszawa-Katowice-Bielsko Bia?a-?ywiec-Sucha
    > JanuszK
    >
    > Dzieki za te propozycje. Wygl?da na to, ?e trasa co najmniej godna
    > wziecia
    > pod uwage, tym bardziej, ?e kilometrowo to pewnie jeden pies, a czasowo
    > mo?e
    > byae du?o lepiej.
    > Dziekuje i pozdrawiam
    > Andrzej
    Tylko że podobno do piotrkowa są remonty o których nie wiedziałem
    ale jak je wcześnie przejedziesz to potem będzie ok.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 20. Data: 2011-07-26 21:52:59
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

> [...]
    warszawie
    za wisłą. Dobrym autem rano zajeło mi to 2,5 godz ;) dowoziłem żonę

    Podaj definjcję dobrego i słabego auta na naszych polskich drogach ;-P Z DC
    do Piotrkowa chyba tylko walec jest mocny (jechać w jednym tępie).

    p.