  • Data: 2014-01-11 21:48:55
    Temat: Re: "Walka" z nietrzeźwymi
    Od: bejdak <i...@n...nie> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> w wiadomości
    <news:las7ru$4q8$15@dont-email.me> napisał:

    > ktoś podawał, że bardzo niewielki. Nie mogę teraz znaleźć linku.
    > A myślę, zę naprawdę jeszcze mniejszy niż podają statystyki.

    "W 2013 roku policja dokonała 8,8 mln kontroli trzeźwości, czyli
    niemal czterokrotnie więcej niż 10 lat wcześniej. W ich wyniku
    ujawniono 162.090 nietrzeźwych (tj. mających ponad 0,2 promila
    alkoholu w wydychanym powietrzu) kierujących, z czego 43% stanowili
    rowerzyści."

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/-3032186.html

    Podejrzewam, że gdyby próg był tylko jeden czyli te 0,5 promila, to
    nietrzeźwych było by poniżej jedengo procenta.