  • 41. Data: 2010-01-24 12:48:24
    Temat: Re: Walka z kretynstwem
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Paweł W." wrote:

    > W poprzednim ustroju ta własność była jeszcze mniej prywatna. Teraz
    > masz prawo własności, ale dysponowanie nią masz bardzo ograniczone.
    > Dobrze to i niedobrze.

    czy aby nie przesadzacie troszkę kolego z tym wielkim ograniczeniem.

  • 42. Data: 2010-01-24 12:50:41
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > W poście <hjhbvl$1nk$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    > Akarm nabazgrał:

    > Z tego co się nasłuchałem o tamtych czasach*, to wcale jeden
    > przypadek nie wyklucza drugiego. Pewnie pan kapitan z WKU dostawał z
    > góry, że ma dostarczyć w tym miesiącu 20 ochotników. Więc im bliżej
    > końca miesiąca, przy niewyrobionej normie, tym bardziej robił się
    > przekonywujący do ochotnictwa.

    raczej to sa opowieści tych co zamiast woja wybrali lekką służbę w aparacie
    przemocy a teraz opowiadają jak to ich siłą tam wcielono. Takie bajki
    zwykłych szmaciarzy

  • 43. Data: 2010-01-24 12:51:47
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Marek Dyjor pisze:
    [...]
    > ale podejrzewam ze nie chcielibyście mieszkać w Iranie czy w Innej
    > Korei? albo choćby w Chinach.
    >
    > Bardzo was lubię ale to co gadacie to bzdety. Mniej więcej to co gadali
    > tacy różni gdy chcieli obalać demokrację liberalna na zachodzie europy
    > aby wprowadzić raj komunizmu (zwykle nawet nei wiedzieli że robią to za
    > forsę od KGB czy NKWD).

    Też jestem ciekaw, jaki ustrój Twoi przedpiscy uznają za lepszy. Może
    Monarchię?

    --
    Pozdrowienia
    Janek http://www.mimuw.edu.pl/~janek

  • 44. Data: 2010-01-24 12:59:15
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 24-01-2010 13:51, Jan Rudziński pisze:

    > Też jestem ciekaw, jaki ustrój Twoi przedpiscy uznają za lepszy. Może
    > Monarchię?

    To jeszcze jaką? Monarchia Ludwika XIV i Elżbiety II nie są zbyt podobne
    do siebie...

  • 45. Data: 2010-01-24 12:59:50
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjhfn4$793$1@news.onet.pl>,
    Marek Dyjor nabazgrał:

    > raczej to sa opowieści tych co zamiast woja wybrali lekką służbę w aparacie
    > przemocy a teraz opowiadają jak to ich siłą tam wcielono. Takie bajki
    > zwykłych szmaciarzy

    Jak raczyłeś wyciąć z cytatu, nikogo z osób z którymi rozmawiałem nie wcielono.
    Nikomu nawet ZOMO nie proponowano. Mojego dziadka chcieli do SB, ale nie
    skorzystał. Czy też jest on już szmaciarzem, bo jego kumpel z podwórka zrobił
    tam karierę? Zastanów się zanim coś palniesz.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    A Wy narzekacie na rejestr stron zakazanych...

  • 46. Data: 2010-01-24 13:05:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > czy aby nie przesadzacie troszkę kolego z tym wielkim ograniczeniem.

    Możesz sprzedawać i kupować dowolnie. Ale spróbuj coś pobudować :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 47. Data: 2010-01-24 13:08:54
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Akarm" <a...@w...pl> napisał:

    > Nie. Nigdy. Na siłę nikt nie był w ZOMO.

    Byłbym ostrożniejszy z używaniem słowa 'nigdy'. Życie jest często bardziej
    skomplikowqane niż to się wydaje osobom ogarniętrym rewolucyjnym zapałem - a
    szczególnie takie osoby mają skłonnosć do nadużywania słó 'zawsze', 'nigdy',
    każdy' itp.

> [...]
    > nie pójdę. W efekcie tylko na tydzień wylądowałem na poligonie.

    > Że było mu wstyd, można uwierzyć. Ale nie w to, że na siłę został

    Gratuluję pewności siebie. Ja wierzę w to, co mi wtedy mówił - szczególnie,
    że było to jeszcze w czasach, gdy za złe wypowiedzi o ZOMO można było np.
    stracić pracę. A skoro znałem jeden taki przypadek - to jest prawdopodobne,
    ze było też ich więcej. Na pewno były bardziej wyjątkiem niż regułą - ale
    jednak przypuszczam, ze były.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 48. Data: 2010-01-24 13:17:22
    Od: "Akarm" <a...@w...pl>

    Marek Wyszomirski napisał

> [...]
    > jest prawdopodobne, ze było też ich więcej. Na pewno były bardziej
    > wyjątkiem niż regułą - ale jednak przypuszczam, ze były.

    Nie.
    Na moim przykładzie chyba jasno wytłumaczyłem, że na siłę nikogo nie brali
    do milicji.

    --
    Akarm
    http://www.bykom-stop.avx.pl

  • 49. Data: 2010-01-24 13:18:42
    Od: "Marek Wyszomirski" <w...@t...net.pl>

    "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
    > różni gdy chcieli obalać demokrację liberalna na zachodzie europy aby
    > wprowadzić raj komunizmu (zwykle nawet nei wiedzieli że robią to za forsę

    Dokłądnie. Najłatwiej jest twierdzić, ze nic się nie zmieniło tym, których w
    czasach upadku komunizmu nie było lub byli zbyt młodzi by wiele z tamtych
    czasów pamiętac. Zmieniło się jednak bardzo dużo - to, że nie zawsze tak
    dużo i w takim kierunku jak byśmy chcieli to temat na osobne opowiadanie.

    --
    Pozdrawiam!
    Marek Wyszomirski (w...@t...net.pl)

  • 50. Data: 2010-01-24 13:23:53
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hjhhdc$ksh$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    Akarm nabazgrał:

    > Nie.
    > Na moim przykładzie chyba jasno wytłumaczyłem, że na siłę nikogo nie brali
    > do milicji.

    Też gratuluję. Ale znam przypadek oficera SS ratującego rodzinę Polskich
    chłopów. Czy to jasno świadczy o miłości SS do naszego narodu?