  • Data: 2015-11-16 17:51:49
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-16 o 17:18, Pszemol pisze:
    > Porównaniem Samsunga Galaxy Note 5 do Fiata
    > a Apple iPhone 6S+ do Ferrari narobisz sobie
    > dużo wrogów na tej grupie :)

    Dlaczego? Fiaty potrafią być piękne a nawet bardzo szybkie.
    Że nie mają inne logo?
    Daruj sobie.

    > p.s. Jak tam Twój iPhone5C?

    Działa. Jak normalny telefon. Ferrari też potrafi jeździć ;-)
    Ma czasem humory przy aktualizacjach i coś nie lubi skypa.
    Ani bateria nie trzyma dłużej niż inne telefony w domu, ani płynnością
    działania nie odstaje od Lumii 1020. Ma badziewiasty aparat foto.
    Brak mu przycisku "wstecz" i to debilne odrzucanie rozmowy "powerem"
    Aplikacje potrafią być bardziej dopracowane niż na innych platformach To
    jest plus. Ale czasem mnogość funkcji zaczyna być męcząca.
    To przecież tylko telefon. :-) Czasem dostrzegam ascezę WP jako zaletę.

    PS. Mogę zrobić test. Moja Lumia 1020 bije na głowę każdego ajfona na
    świecie. Pod względem robienia zdjęć jest to najlepszy, najbardziej
    wypasiony produkt Nokii. Nawet najlepszy najbardziej wypasiony ajfon nie
    dorasta jej do pięt. Nie ma szans.
    Fajny test? Tak samo merytoryczny i nie patrzący na cenę sprzętu.
    Tylko po co komu taki test? :-)