  • Data: 2015-11-17 10:29:38
    Temat: Re: W teście szybkości iPhone6s+puszcza z dymem Galaxy Note 5
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Nov 2015 18:34:36 +0100, Sebastian
    Biały<h...@p...onet.pl> wrote:
    > Jesli translowany to po co VM?

    Mówiąc VM miałem nie tylko na myśli interpreter ale całe stawowsko
    (klasy), to będzie musiało być dodane do translacji, bo driver na
    pewno będzie korzystał z wielu klas. Wyjdzie spora binarka z
    niepotrzebnie załączonym statycznym kodem. Takich rozwiązań się unika
    podobnie jak statycznego linkowania bo to pamięciowo niewydajne.

    > Pokaż przykład hardware w ktorym musisz wykonywać algorytmikę w
    > sterowniku. I nie, w steorwnikach kart graficznych też wykonuje się
    jak
    > najmniej algortymiki.

    Każdy driver to algorytmika, bo ma wejście (zdarzenie) oraz wyjście
    (parametry dla DMA) w funkcji zdarzenia czyli DMA=f(we).

    > Nie. Obecne CPU przy tak kiepsko kosnstuowanym DMA były by
    obciążone
    > non-stop po pare procent. Nie są.

    ? To zależy pod metody liczenia obciążenia.

    > Jesli coś nie wymaga DMA to słuzy do trywializmów typu odczyt
    przycisków

    Byłbym bardzo ostrożny w głoszeniu takich tez.

    --
    Marek