  • Data: 2010-05-20 19:49:56
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 21:44, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:
    > A to co on od macochy? Że se motura nie może zaparkować? Gdzie niby
    > powiedziane, że ma ustepować jakiejś puszce? Jeździsz moturem po ulicach? To
    > kurwa od jutra zapiedalaj polem, bo po ulicach puszki jeżdża i inne tiry a
    > Ty im drogę zajmujesz! Jakiś pojebany Misiek...

    Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
    ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie. I okej mi to tam nie
    przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

    Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
    swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem inny pan z
    wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
    zmiescilo.

    Pozdro.