  • Data: 2010-05-20 23:13:38
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx> szukaj wiadomości tego autora

    > Tyle w tym temacie.

    Gonzik odpusc...
    Przeciez tu wystarczylo stanac niecaly metr w lewo - przed slupem, bo
    samochód i tak sie nie zmiesci a motocykl nie blokowalby miejsca po prawej
    które jest czasem bezcenne.
    Normalny czlowiek tak nie zrobi a glupi i tak nie zrozumie o czym mówisz.
    Mam wrazenie, ze pól tej grupy to kretyni którzy uwazaja sie za lepszych,
    wspanialszych i nawszystkimsieznajaych i ze im wolno zap....lac 200km/h
    przez miasto bo przeciez jezdza szybko ale bezpiecznie a policja która ich
    lapie to jakies "psy", które sie czepiaja zamiast lapac przestepców.
    Aaaaaa no i tlumik trzeba koniecznie zdemontowac, zeby pól miasta w nocy
    wiedzialo ze miszcz jedzie.

    Sam parkuje raczej w "dziurach" zeby nie utrudniac ludzim zycia (bo ja sie
    tam zmieszcze a samochód nie), ale czasem widze motocykle zaparkowane na 2
    miejscach dla samochodów - chyba tylko po to zeby wlasciciel odpowiednio
    zaprezentowal swój jedyny, najwspanialszy i najglosniejszy we wsi sprzet.

    Jak ktos parkuje ewidentnie zle albo Cie zablokuje to wystarczy zatrzymac
    pierwszy przejezdzajacy radiowóz i po sprawie (sprawdzone). A jak parkuje
    wqrwiajaco, ale legalnie to niestety musi wystarczyc usmiech politowania.