  • Data: 2010-05-20 20:10:20
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Maj, 21:57, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:
    > Misiu, ale to przeca Twój słup:-) Ja rucham kobiety, nie słupy:-)

    Rob sobie co chcesz, wali mnie to akurat. Chcesz slupy chcesz kobiety
    obys tylko kupy po sobie sprzatal.

    > Tzn, że chujowy kierowca jesteś. Albo za późno przyjechałeś. Jakby zamiast
    > tego motura stał samochód to chuj, olałbyś sprawę bo mu się należy...

    Tzn. ze jak z auta przez szyberdach lub bagaznik nie wychodze to
    chujowy kierowca odrazu? Jak bym mial takie auto zebym sobie pod
    sciana zaparkowac mogl lub za innym drzewem to bym zaparkowal.

    > Jakoś pieprzysz bez ładu i składu. Panie że się nie zmieściły to rozumiem -
    > w końcu to latarnia, miejsce pracy. Ty też tam tyrasz???

    Nie musisz rozumiec. Na szczescie myslenie w tym kraju oboiwazkowe nie
    jest. Fantazja tez.

    Gonzik.