  • Data: 2010-05-20 22:49:32
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: gonzik <b...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 21 Maj, 00:19, WS <L...@c...pl> wrote:

    > dyskutowac mozna o wszystkim ;)
    >
    > np.  a,b,c,f,g odpada ze wzgledu na Art. 47. 2. PoRD ;)

    Po tym watku sprawa jest dla mnie jasna. Jesli niema gdzie zaparkowac
    to parkujemy na chodniku i niema dyskusji (chociazby chodnik przy
    zlotych tarasach obok hardrockcafe). Jesli jest gdzie zaparkowac
    pakujemy sie na miejsce dla samochodu i tez niema dyskusji bo sie
    nalezy.

    Pozdro.

    P.s.: Raz w zyciu pogonila mnie straz miejska z chodnika przy
    urzedzie miasta we Wrocku na... inny chodnik. Pozatym zero jakich
    kolwiek mandatow i td. Zyjemy w kraju przepelnionym pojazdami, wiec
    albo sie dzielimy tym co mamy albo... w koncu pan z wasem zacznie
    przestawiac sprzeta dalej (co dzisiaj prawie mialo miejsce). Tak to
    widze.