  • Data: 2010-05-20 19:57:58
    Temat: Re: W kwestii parkowania
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gonzik" <b...@y...com> napisał w wiadomości
    news:25571aef-e6c9-4fa0-be1b-492ba4ac8a7e@j9g2000vbp
    .googlegroups.com...
    > Czlowieku ja widze ze dla Ciebie jakie kolwiek wspolzycie z innymi
    > ludzmi skonczylo sie onanizowaniu na slupie.

    Misiu, ale to przeca Twój słup:-) Ja rucham kobiety, nie słupy:-)

    > I okej mi to tam nie
    > przeszkadza niech kazdy ma cos z tego zycia.

    Mi też. Wal swój słup.

    > Natomiast jest ino taki sticker: "Wszyscy sie zmiescimy" (byl chyba w
    > swiecie motocykli). I widzisz ja sie puszka nie zmiescilem

    Tzn, że chujowy kierowca jesteś. Albo za późno przyjechałeś. Jakby zamiast
    tego motura stał samochód to chuj, olałbyś sprawę bo mu się należy...

    > inny pan z
    > wasem sie nie zmiescil i jeszcze kilku innych panow i pan tam sie nie
    > zmiescilo.
    > Pozdro.

    Jakoś pieprzysz bez ładu i składu. Panie że się nie zmieściły to rozumiem -
    w końcu to latarnia, miejsce pracy. Ty też tam tyrasz???

    --
    Grzybol