  • 1. Data: 2009-02-22 16:17:19
    Temat: W drodze do pracy - przydrożne widoczki zimowe...
    Od: Dominik <d...@g...com>

    No to i ja na zimowo - zapraszam:
    http://www.dominik.4me.pl/php-ps/index.php?dir=ps994

    pozdrawiam
    --
    Dominik i jego fotogalerie http://dominik.4me.pl
    Klub Olympusa http://dominik.4me.pl/olympus.html

  • 2. Data: 2009-02-22 16:33:00
    Temat: Re: W drodze do pracy - przydrożne widoczki zimowe...
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Dominik:

    > No to i ja na zimowo - zapraszam:
    > http://www.dominik.4me.pl/php-ps/index.php?dir=ps994

    Hmm, dwóch Dominików? :>

    Możecie mieć problemy, bo ten drugi fanatycznie nienawidzi Olympusa :>>>

  • 3. Data: 2009-02-22 19:33:44
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > Hmm, dwóch Dominików? :>

    Czy ja mam monopol na swoje imię? Trochę inaczej się jednak podpisuję.

    > Możecie mieć problemy, bo ten drugi fanatycznie nienawidzi Olympusa :>>>

    Fanatycznie to Ty dostrzegasz wszędzie olympusa, gdzie tylko się da, a
    najmniejsza uwaga na jego temat będzie dla Ciebie powodem do świętej
    obrazy.
    Wyluzuj.

    --
    jgs .--.
    dominik gg:919564 (\_/)/ _ \

  • 4. Data: 2009-02-22 19:41:41
    Od: q...@g...com

    On 22 Lut, 20:33, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:
> [...]
    Mnie sie podoba klimat tych obrazow. Maja charakter.
    Pozdrawiam StaM
    ...musiales sie chyba zpoznic do pracy;-)