  • 1. Data: 2009-02-22 14:29:39
    Temat: Fotki .. knotki ... fotobzdurki :) (FOTO)
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    To chyba ostatni taki biały weekend w okolicach Wawy:

    http://abpc.com.pl/plut/

    abpc

  • 2. Data: 2009-02-22 15:38:13
    Temat: Re: Fotki .. knotki ... fotobzdurki :) (FOTO)
    Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "abpc" <o...@a...com.pl> napisał w wiadomości
    > To chyba ostatni taki biały weekend w okolicach Wawy:
    >
    > http://abpc.com.pl/plut/
    >

    > abpc

    no ekstra ! ale chyba mamy luty 2009 a nie 2008 chba ze zyje juz w innym
    swiecie :D

    --
    Niedzwiedz
    www.mariuszspruch.blogspot.com - fotoblog

  • 3. Data: 2009-02-22 15:50:29
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Niedzwiedz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

    > no ekstra ! ale chyba mamy luty 2009 a nie 2008 chba ze zyje juz w innym
    > swiecie :D

    Nie bądź Misiek taki drobiazgowy ... to duperele :)

    abpc

  • 4. Data: 2009-02-22 16:13:25
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 15:29:39 +0100, abpc napisał(a):

    > http://abpc.com.pl/plut/

    Trzecie rewelacyjne :-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    --
    FAQ prf: http://www.prf-faq.prv.pl
    FAQ prfc: http://www.prfc-faq.prv.pl

  • 5. Data: 2009-02-22 20:38:00
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1xrg7c1x3pcqg.j1ss5xtrgter.dlg@40tude.net...

    Strzał z biodra i fuksem coś tam wyszło :)

    abpc

  • 6. Data: 2009-02-22 21:00:41
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    abpc wrote:

    > To chyba ostatni taki biały weekend w okolicach Wawy:
    >
    > http://abpc.com.pl/plut/

    Aż się prosi o zrobienie jakiegoś pleneru. :)

    > abpc

    Maciek 'Maverick' Brynski
    imie (at) nazwisko (dot) pl
    http://www.brynski.pl/galeria/

  • 7. Data: 2009-02-22 21:10:56
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "Maciek Brynski" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Aż się prosi o zrobienie jakiegoś pleneru. :)

    A Ty sądzisz , że co ja co tydzień robię ???

    abpc

  • 8. Data: 2009-02-22 21:16:09
    Od: "abpc" <o...@a...com.pl>

    Użytkownik "_rK_" <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl> napisał w wiadomości

    > Widze, ze zaczales dodawac nowe zdjecia w indexie na stronie. I bardzo
    > dobrze, bo teraz nie musze dowiadywac sie z pl.rec.foto, ze wrzuciles
    > cos nowego a moge zerkac samemu.

    Bo zaniedbałem stronę z plenerkami ... musze to pouzupełniać

    abpc

  • 9. Data: 2009-02-22 21:22:37
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    [rK] http://robertkresa.com

  • 10. Data: 2009-02-22 21:23:03
    Od: Maciek Brynski <i...@n...pl>

    abpc wrote:

    > Użytkownik "Maciek Brynski" <i...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A Ty sądzisz , że co ja co tydzień robię ???

    Nie wiem, bo rzadko się chwalisz.

    Przypomniał mi się tylko cytat z Ponidzia (nie pamiętam kogo) o tym, że
    wschody słońca nie leżą w kręgu jego zainteresowań :)

    Maciek