  • 1. Data: 2009-02-22 11:06:24
    Temat: LR - automatyczny zapis zdjecia po droplecie (przy eksportowaniu)
    Od: docxxx <s...@g...com>

    Tworze sobie w PS droplet, ktory np. tworzy mi znak wodny. Teraz ten
    droplet umieszczam tam, gdzie powinien byc, aby LR go uzyl. Wszystko
    jest ok, nie ma z tym problemu. Przy eksporcie wybieram sobie, ktory
    droplet ma byc wykonany. I tu mam problem. Przy wykonywaniu odpala sie
    Photoshop, robi co ma robic i pyta mnie o zapis (jaki stopien
    kompresji itp.). Jak zrobic automatyczny zapis?

  • 2. Data: 2009-02-22 11:27:49
    Od: Andrzej Skibicki <a...@a...com>

    Dnia Sun, 22 Feb 2009 03:06:24 -0800 (PST), docxxx napisał(a):

> [...]
    > Photoshop, robi co ma robic i pyta mnie o zapis (jaki stopien
    > kompresji itp.). Jak zrobic automatyczny zapis?

    Przy tworzeniu dropletu akcja musi kończyć się zapisem i zamknij. U mnie
    ctrl+s i ctrl+w

    --
    Andrzej Skibicki www.as-art.pl