  • 1. Data: 2009-01-03 20:25:08
    Temat: W czym jest probem - grafa??
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    Panowie,
    Jak pisałem wcześniej miałem problemy z Quadro FX1100, biegały mi pixele po
    ekranie i czasami się na sekunde wyłączał.
    podobne efekty miałem z GF Ti4200, było to samo wypróbowałem sterowniki
    nawet z 2004r i nic nie pomogło.
    gdy teraz wróciłem do Radeona 9800pro wszystko OK.
    Mam płyte na nforse2, czyżby nie współgrała z grafami z Nvidii

    Czy moze grafy są padnięte.

    Macie może jakieś pomysły

    Pozdr

  • 2. Data: 2009-01-03 23:23:39