  • 1. Data: 2009-01-03 18:19:49
    Temat: czy sa zestawy glosnikow na bluetooth ?
    Od: "grupysdk" <n...@p...pl>

    Zalezy mi aby odpalic dzwiek nie latajac z przewodem. Czy crative, robi
    takie zestaw?. Ktory mozecie polecic?

    Gruby.

  • 2. Data: 2009-01-03 23:28:51
    Temat: Re: czy sa zestawy glosnikow na bluetooth ?
    Od: "Washi" <s...@n...pl>

    Użytkownik "grupysdk" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zalezy mi aby odpalic dzwiek nie latajac z przewodem. Czy crative, robi
    > takie zestaw?. Ktory mozecie polecic?

    KODA BT900, ale cena odstrasza....

    Washi
    --
    Porozmawiajmy o wirtualizacji
    -> http://forum.virtual-it.pl/

  • 3. Data: 2009-01-08 18:32:28
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Washi" <s...@n...pl> napisał w wiadomości

    > KODA BT900, ale cena odstrasza....

    Jakosc dzwieku rowniez... BT nie nadaje sie do transmisji dzwieku w 44,1Khz.

    --
    doom3