  • 1. Data: 2009-01-03 19:50:18
    Temat: Pamięć RAM
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Jak się dowiedzieć ile RAM-u ma mój komputer? Kiedyś w DOS-ie wpisywałem mem
    i wszystko było jasne, w WinXP to nie działa...

  • 2. Data: 2009-01-03 19:53:35
    Temat: Re: Pamięć RAM
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Jak się dowiedzieć ile RAM-u ma mój komputer? Kiedyś w DOS-ie wpisywałem
    > mem i wszystko było jasne, w WinXP to nie działa...

    przy starcie komputera widac, to by byla odpowiedz zgodna z tematyka grupy
    :)

    ale jak juz pisze to jeszcze mozesz sprawdzic w systemie chociazby prawym
    przyciskiem na moj komputer i wlasciwosci:)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 3. Data: 2009-01-03 19:57:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    salonowiec napisał(a):

    > Jak się dowiedzieć ile RAM-u ma mój komputer? Kiedyś w DOS-ie wpisywałem mem
    > i wszystko było jasne, w WinXP to nie działa...

    Najprosciej to kursor na Moj Komputer, drugi klawisz myszki i
    Wlasciwosci. Ilosc RAM-u bedzie podana w sekcji "Komputer:".

    j.

    --
    Orle pióra, kaczy chód,
    i Cesarza zwalą z nóg.

  • 4. Data: 2009-01-03 20:07:22
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "salonowiec" napisał:

    > Kiedyś w DOS-ie wpisywałem mem i wszystko było jasne, w WinXP to nie
    > działa...

    Jak nie działa, jak działa? Wpisujesz "mem" i dowiadujesz się, że masz 640
    KiB, czyli wg Microsoftu ilość wystarczającą na długie lata ;->

    JoteR

  • 5. Data: 2009-01-03 20:09:24
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 03.01.2009 20:50, salonowiec pisze:
    > Jak się dowiedzieć ile RAM-u ma mój komputer? Kiedyś w DOS-ie wpisywałem
    > mem i wszystko było jasne, w WinXP to nie działa...

    Uruchomić go. Pokazuje na starcie.

    A czasem jak wejdziesz do programu konfiguracyjnego BIOSu
    to też zobaczysz.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-01-03 20:15:48
    Od: "salonowiec" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jak nie działa, jak działa? Wpisujesz "mem" i dowiadujesz się, że masz 640
    > KiB, czyli wg Microsoftu ilość wystarczającą na długie lata ;->
    >
    > JoteR
    Tak, ale to małe czarne okienko znika po sekundzie. Już wiem ile mam RAM-u
    ale tego okienka nie potrafię zatrzymać...

  • 7. Data: 2009-01-03 20:18:39
    Od: Name <e...@a...info>

    salonowiec wrote:
    > Jak się dowiedzieć ile RAM-u ma mój komputer? Kiedyś w DOS-ie wpisywałem
    > mem i wszystko było jasne, w WinXP to nie działa...

    Wpisz w "DOS" polecenie systeminfo.

  • 8. Data: 2009-01-03 20:18:46
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    http://www.wired.com/politics/law/news/1997/01/1484

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 9. Data: 2009-01-03 20:23:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "salonowiec" napisał:

    > Tak, ale to małe czarne okienko znika po sekundzie. Już wiem
    > ile mam RAM-u ale tego okienka nie potrafię zatrzymać...

    Start -> Uruchom -> cmd i po ukazaniu się okna wiersza poleceń dopiero
    wpisujesz stosowną komendę.
    Jako że problem się zrobił typowo windziany, ustawiam FUT na
    pl.comp.os.ms-windows.winnt

    JoteR

  • 10. Data: 2009-01-03 20:33:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Najprosciej to kursor na Moj Komputer, drugi klawisz myszki i
    > Wlasciwosci. Ilosc RAM-u bedzie podana w sekcji "Komputer:".

    biorac pod uwage kolejne posty salonowca, powinienes spodziewac sie pytania
    czy drugi z lewej czy z prawej... ;-P