  • Data: 2010-09-29 11:48:39
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i7v0oj$2p77$1@news.mm.pl...

    > Nie uwazam.

    Tak myślałem.
    Pyskować to każdy umie, do przeproszenia trzeba mieć jaja i odrobinę
    cywilnej odwagi.

    > Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi samochodomai
    > pod szkole

    Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
    Prawdziwy.
    Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.
    Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
    Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
    potwierdziłeś.

    > (tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).

    Zapewne widział, tylko nie wiedział co widzi.
    Zapewniam, że czyjaś niewiedza też nie jest wina kogoś, kto wie.

    > Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami,

    Nie - nie okazały się.
    To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.