  • Data: 2010-09-29 12:03:30
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-09-29 11:48, Cavallino pisze:

    > Tak myślałem.
    > Pyskować to każdy umie, do przeproszenia trzeba mieć jaja i odrobinę
    > cywilnej odwagi.

    LOL, Ty za to jakbys mial odrobine moralnosci to nie klamalbys prosto w
    oczy.

    > Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
    > Prawdziwy.
    > Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.

    Bo nie jest.
    To ze znajdzie sie kilka takich dzieciakow w calej Polsce nie potwierdza
    w zadnym wypadku Twoich rewelacji.

    > Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
    > Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
    > potwierdziłeś.

    Hihi, nie ma argumentu, to trzeba odwolac sie do marki samochodu? :P
    Godne podziwu... ale to typowe dla wlasciciela Kii :>

    > Zapewne widział, tylko nie wiedział co widzi.
    > Zapewniam, że czyjaś niewiedza też nie jest wina kogoś, kto wie.

    Tak, tak... daihatsu cuore to widzialem chyba raz na drodze i bynajmniej
    nie kierowal nim 16 latek (chyba ze juz mial 116) :>

    > Nie - nie okazały się.
    > To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.

    Ach skorzystalem, nawet z aledrogo skorzystalem.
    Takich samochodow nie kupuje doslownie ani jedna osoba :P
    Jeszcze mozna powiedziec ze popularny jest smart, ale tez nie widzialem,
    aby 16 latkowie takimi jezdzili.

    --
    Karolek