  • Data: 2010-09-29 12:04:37
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:i7v26b$of5$1@news.onet.pl...

    > ROTFL !!!
    > Idź lepiej do jakiejś szkoły, po co się ośmieszasz?
    > Zobacz na temat wątku, na drzewko, a potem grzecznie przeproś.

    LOL, człowieku to że Ty nie wiesz o czym z kim rozmawiasz to mało mnie
    obchodzi, NASZA rozmowa w tym wątku dotyczyła tylko jednego tematu TEGO:

    >To ciekawe dlaczego lobby pracodawców tak płacze przy podnoszeniu płacy
    >minimalnej. Gro rynku opłacane jest płacą minimalna tylko po to żeby na
    >reszcie składek oszczędzić.

    O niczy innym nie pisałem, a skoro raczyłeś odpisać to wypadało by albo
    pisać odnośnie tego na co się odpisuje albo się wstrzymać z komentarzem.
    Mnie reszta wątku nie obchodzi wię nie biore w niej udziału.

    > To nie ja mam problem, tylko ktoś kto ni z gruchy ni z pietruchy próbuje w
    > środku dyskusji zmienić temat wątku, tylko zapomina to zrobić.

    Hehehe, a jaki związek ma Twoje pisanie o braci robotniczej z tematem? Ty
    naprawdę masz problemy.

    > A potem jeszcze się ciska, że nikt nie wie, że jego pierdzielenie nie na
    > temat, jest nieudolną próbą dyskusji na inny.

    Jak się nie ogarnia tematu to się nie dyskutuje.