  • Data: 2010-09-29 12:16:29
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:

    > Akurat miałem auto z lpg, wcale nie takie duże, więc wiem, że spalanie
    > poniżej 10 l, jest nierealne.

    Miałeś kiepską instalacje, albo gaz. Realne.

    > Co przy cenie lpg rzędu 2,55 bodajże powoduje, że koszt 100 km jest bliżej
    > 30 zł, które podałem, a nie 12 które musiałyby wyjść.

    2.09 w Kaliszu, 18zł/100km to całkiem niedawne litrarzowanie mojego audi
    na trasie, które zrobiłem po wymianie świec, aby sprawdzić czy jest ok.
    Tankowanie 2x z tego samego dystrybutora aby wykluczyć inne ciśnienie
    tankowania.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".