  • Data: 2010-09-29 12:28:24
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:i7v312$q70$1@news.mm.pl...

    > LOL, Ty za to jakbys mial odrobine moralnosci to nie klamalbys prosto w
    > oczy.

    Jesteś po prostu bezczelnym gnojem, jeśli dalej brniesz w te oszczerstwa.

    > To ze znajdzie sie kilka takich dzieciakow w calej Polsce nie potwierdza w
    > zadnym wypadku Twoich rewelacji.

    Debil, po prostu debil.
    Faktycznie, to że istnieją dzieciaki które dojeżdżają do gimnazjum
    samochodami, nie potwierdza w żadnym przypadku istnienia dzieciaków, które
    dojeżdżają do gimnazjum samochodami.

    Pewnie ich istnienie zaprzecza ich istnieniu?

    > Hihi, nie ma argumentu,

    Dokładnie.
    Nie masz żadnego argumentu na poparcie swoich oszczerstw, a mimo to je
    podtrzymujesz.
    Typowy drech.

    > Tak, tak... daihatsu cuore to widzialem chyba raz na drodze i bynajmniej
    > nie kierowal nim 16 latek

    Radzę zapamiętać że nie jesteś wszystkimi ludźmi w tym kraju.
    Więc zdanie "ty nie widziałeś" nie oznacz "nikt nie widział".

    > Ach skorzystalem, nawet z aledrogo skorzystalem.
    > Takich samochodow nie kupuje doslownie ani jedna osoba :P

    Mój nastoletni syn też kiedyś bardzo lubił stwierdzenia "wszyscy" "nikt"
    "ani jedna".
    Bo też nie zdawał sobie sprawy, że wystarczy choć jeden przypadek, żeby
    udowodnić, ze gada bzdury.
    Już z tego wyrósł, Ty nie, co oznacza że jesteś drechem, który myśli jeszcze
    mniej logicznie niż gimnazjalista.

    > Jeszcze mozna powiedziec ze popularny jest smart, ale tez nie widzialem,
    > aby 16 latkowie takimi jezdzili.

    A kogo obchodzi co Ty widziałeś a czego nie, oraz co Twoim zdaniem to
    udowadnia?
    Oprócz Twojej głupoty i ograniczenia rzecz jasna?