  • Data: 2010-09-29 12:10:20
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 29.09.2010 Cavallino <c...@k...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    > wiadomości news:slrnia6268.r3e.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Prezentuję swoje stanowisko.
    > Nie polskiego rządu, ekologów, czy innych grup które mają za zadanie
    > troszczyć się o inne interesy, ja się zajmuję swoimi.

    To po co je argumentujesz ekologią (spalanie oleju to Twoje argumenty),
    bezpieczeństwem (złom na drogach to również Twoje) itd? Kiedy Twoje
    interesy są całkiem inne: chciałbyś mieć puste ulice i tylko nowe auta,
    tylko jakoś nie chcesz wyjaśnić: gdzie mielibyśmy te stare 5latki
    złomować i skąd brać zasoby na wyprodukowanie takiej ilości nowych?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".