  • Data: 2010-10-03 20:49:55
    Temat: Re: W Polsce królują złomy
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:i8acr5$dl1$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Axel" <a...@o...niespamuj.pl> napisał w wiadomości
    > news:i89v3h$kla$1@inews.gazeta.pl...
    >>
    >> "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >> news:i86to0$etp$1@news.onet.pl...
    >>
    >>>>> Morski w Carrefour jest za 10-12 zł.

    No to znaczy, ze nie _kosztuje_, a _bywa_ po 10-12...
    Na zachodzie tez sa promocje - rowniez na sery...
    W Carrefourze w Paryzu kupowalem dobry ser twardy z dziurami pakowany po pol
    kilo za 3 euro. Bez promocji.

    market-spozywczy/gazetka-promocyjna/katcrf20100929/

    > Akurat teraz jest taki badziew za 11 zł, kiedy indziej bywa Morski.

    > Skąs ten pomysł?
    > To jest normalna cena serów, ale w promocji - inaczej w CF nie kupuję.

    To, ze Ty nie kupujesz drozej, to nie znaczy, ze nie kosztuje drozej.

    > BTW: dzisiaj byłem w Selgrosie, za 15 zł można było wybierać w serach,
    > nawet Radamer w platerkach tyle kosztował.
    Ceny w promocji nie oddaja poziomu cen. Do niedawna Radamer w Makro
    kosztowal 17 zl/kg w duzych kawalkach. Teraz juz powyzej 20.

    --
    Axel