-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.supermedia.pl!newsfeed2.atman.pl!n
ewsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-0
2.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <k7hmvh$qte$1@node2.news.atman.pl>
<509cb2c3$0$1215$65785112@news.neostrada.pl>
<509cc178$0$26684$65785112@news.neostrada.pl>
<f...@g...com>
Subject: Re: W Holandii poprawili.
Date: Fri, 9 Nov 2012 12:45:23 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
Lines: 23
Message-ID: <509cecd9$0$1225$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.55.236.85
X-Trace: 1352461530 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 1225 80.55.236.85:1603
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2471569
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Marcin Kiciński" <m...@g...com> napisał w wiadomości
news:f453988c-0ca0-4c5a-9648-3448d05fd8d6@googlegrou
ps.com...
>Nie bijcie się ;) Obydwaj macie rację. Są miejsca, gdzie brak sygnalizacji
>może spowodować paraliż (skżyżowanie głównej arterii w >mieście lub drogi
>krajowej - bez świateł praktycznie nie ma możliwości przejazdu w poprzek
>lub włączenia się), ale wiele skyżowań >ulic w centrach miast, gdzie
>przepustowość krzyżujących się dróg i ilość samochodów na nich jest
>podobna, lepiej funkcjonuje bez >sygnalizacji.
O to to. U nas, coraz więcej sygnalizacji na zwykłych skrzyżowaniach, na
których zawsze były problemy ze skręcanie w lewo, jest przerabianych w ten
sposób, że zapala się światło dla skręcających w lewo, podczas gdy ci z
naprzeciwka maję czerwone. Teoretycznie dla tych co jeździli tylko na wprost
przez te skrzyżowania sprawa się nieco wydłużyła, ale tylko teoretycznie i
tylko o jedną dodatkową zmianę świateł. Za to tak korki są mniejsze bo
lewoskrętni (zwłaszcza żagLówki szukające drążka biegów na środku
skrzyżowania) mają swobodny ruch bez paraliżowania skrzyżowania więc w
efekcie przejazd przez skrzyżowanie na wprost także jest bardziej płynny.
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 09.11.12 12:55 J.F
- 09.11.12 14:11 Miranda Veracruz de la Hoya Cardenal
- 09.11.12 14:15 SW3
- 09.11.12 14:26 Miranda Veracruz de la Hoya Cardenal
- 09.11.12 14:33 4CX250
- 09.11.12 16:35 Jacek Osiecki
- 09.11.12 16:37 Jacek Osiecki
- 09.11.12 17:46 tÎż
- 09.11.12 17:50 tÎż
- 09.11.12 19:45 Jan45
- 09.11.12 21:56 Bydlę
- 09.11.12 23:32 tÎż
- 09.11.12 23:35 tÎż
- 10.11.12 03:40 makumba
- 10.11.12 07:34 Feliksik
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe
- 2024-12-20 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=