  • Data: 2012-11-09 17:46:54
    Temat: Re: W Holandii poprawili.
    Od: tÎż szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Jewuła wrote:

    > Bzdura.
    >
    > W Krakowie ku mojemu zdumieniu w kilki miejscach wylaczyli sygnalizacje
    > co _oczywiscie_ poprawilo przeplyw samochodow.
    >
    > Zwalniasz, patrzysz co sie dzieje i reagujesz odpowiednio do sytuacji.

    Wyłącznie przy małym ruchu na małych skrzyżowaniach (tam zwykle i tak nie
    ma świateł), w szczycie większe miasta są zakorkowane, więc brak świateł
    doprowadzi do sytuacji, w której albo nie wiadomo kto ma pierwszeństwo
    (bo każdy ma kogoś po prawej -- przy skrzyżowaniu równorzędnym) albo nie
    da się praktycznie przejechać na drugą stronę jadąc ulicą
    podporządkowaną, bo główną jadą bez przerwy sznury aut.

    --
    ss??q s? ??u??ou??