  • Data: 2012-11-09 08:27:09
    Temat: Re: W Holandii poprawili.
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:509ca314$0$26710$65785112@news.neostrada.pl...

    > Już to mamy na wielu osiedlach. IMO porażka zupełna, bo jadąc ulicą
    > "główną" muszę wyglądać na prawo, czy ktoś się nie turla z uliczki, gdzie
    > są dwie chałupy.

    Sprawia ci to problem? Jechać zapewne musisz max 20kmh

    > Jestem za. Gdyby tak usunięto te, które służą tylko radarowcom do
    > polowania na jelenie.

    Dołożą kolejne. Wczoraj zauważyłem nową bzdurę w mieście. Skrzyżowanie w
    sumie osiedlowych dwóch dróg. Jedna dwukierunkowa, druga jednokierunkowa.
    Jadąc dwukierunkową w jedną stronę nie można na krzyżowaniu z
    jednokierunkową jechac na wprost bo jest nakaz skrętu w prawo ale gdybyś
    jechał tą dwukierunkową spowrotem przez to skrzyżowanie to już możesz na
    wprost. Oczywiście 20 metrów dalej stoją panowie policjanci i wyłapują
    niesfornych kierowców.

    Marek