  • 21. Data: 2009-08-15 12:56:18
    Temat: Re: W Anglii chcą zabronić używania photoshopa (w reklamie)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    bans wrote:
    > Najlepsze będzie, kiedy faktycznie _Photoshopa_ zabronią. Adobe się
    > wścieknie i będzie się sądzić, a ludziska i tak będą retuszować, ale w
    > GIMP-ie i podobnych ;)

    Nie zabronią konkretnego programu z pewnością :)
    Tak jak Marek pisał, jedyne co to trzeba będzie mówić o użytych środkach.

    Ale... nawet jeśli photoshop będzie oznaczany, to znajdzie się szereg
    innych metod by go zastąpić. Pierwszej i najważniejszej nikt nie pokona -
    czyli po prostu centymetr makijażu. No i ciągle zdjęcie z odpowiednim
    makeupem, w studio, z światłami itp będzie dramatycznie inne niż strzelone
    w biegu i bez przygotowania.

    IMHO więc taki zapis nie zmieni czegokolwiek. Jedynie utrudni. Trzeba by
    było dopisków o tym, że ta się malowała, a ta nie :)

    d.

  • 22. Data: 2009-08-15 15:16:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    dominik wrote:

    > Od kiedy to reklamę to ktoś bierze na poważnie? :)

    ale tak serio, coraz częściej sie zastanwiam nad granicami reklamy.
    Rekamodawcy głoszą różne obietnice nie mające często pokrycia w faktach,
    powołują sie na jakieś niby badania. Ostatnio jakiś instytut w Niemcowie
    zbadał środki na celulit i wyszło że zarówno te najdroższe jak i te
    najtańsze są równie skuteczne, tzn nei daja żadnego efektu. Przepraszam
    bardzo to chyba sie nazywa jednak oszustwem a nie reklamą.

  • 23. Data: 2009-08-15 16:26:52
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > najtańsze są równie skuteczne, tzn nei daja żadnego efektu. Przepraszam
    > bardzo to chyba sie nazywa jednak oszustwem a nie reklamą.

    To trzeba by coś zrobić z reklamami cudownych proszków, gdzie z jednej
    strony plamy same znikają, gdzie po jednym praniu ten dobry daje białe
    bardziej niż koszulka która wyszła z fabryki, a z drugiego wygląda gorzej
    niż po stu. Trzeba by też zrobić coś z większością głupich haseł. Całe
    telezakupy musiałyby wypaść, gdzie cudowna wykałaczka leczy żylaki i
    zapobiega ciąży. Itd. Itp.
    Lepiej chyba i tak w to wszystko nie wierzyć.

    d.

  • 24. Data: 2009-08-17 09:02:00
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Sat, 15 Aug 2009 18:26:52 +0200, dominik napisał(a):

> [...]
    > strony plamy same znikają, gdzie po jednym praniu ten dobry daje białe
    > bardziej niż koszulka która wyszła z fabryki, a z drugiego wygląda gorzej

    Proszków nie ruszać! Są super. Ba, są coraz supersiejsze.
    1. Co pół roku należałoby wg nich na nowo definiować biel. No bo: w roku
    2000 osiągnięto biel idealną, dziś jest to... #ffffff^3 ...jeśli nie
    więcej.
    2. Zastanawialiście się kiedyś jak świetnie radzi sobie na rynku
    tajemniczy producent zwykłego proszku? No bo jest niby najgorszy, w
    sklepach go nie ma, zatem zalicza zerową sprzedaż. A jednak wciąż jest,
    i to na tyle ważny, że w reklamach właśnie z nim porównują się Najlepsi
    Producenci Najlepszego Proszku. Fenomen.

    Nie, zdecydowanie prostestuję - proszki muszą zostać!

    ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 25. Data: 2009-08-17 09:09:55
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 09:30:24 +0200, Marek Dyjor napisał(a):

    > na serio to mogą od biedy nakazać umieszczanie napisu:
    >
    > "zdjęcie nie pokazuje rzeczywistego obrazu przedstawionych osób jest tylko
    > wyidealizowaną wizją artystyczną"

    Przyjdzie czas, że zawiesimy sobie na szyi tabliczkę: "To jakim mnie
    widzicie, nie przedstawia mojego rzeczywistego obrazu. Jest to tylko
    obraz stworzony na moje doraźne potrzeby i jest moją wyidealizowaną
    wizją samego siebie." ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 26. Data: 2009-08-17 11:22:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Grzegorz Góra pisze:
> [...]
    > widzicie, nie przedstawia mojego rzeczywistego obrazu. Jest to tylko
    > obraz stworzony na moje doraźne potrzeby i jest moją wyidealizowaną

    ''Przed spojrzeniem mi w oczy skontaktuj się z farmaceutą...'' :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 27. Data: 2009-08-17 12:36:41
    Od: Grzegorz Góra <g...@p...fr>

    Dnia Mon, 17 Aug 2009 13:22:03 +0200, Janko Muzykant napisał(a):

    > ''Przed spojrzeniem mi w oczy skontaktuj się z farmaceutą...'' :)

    Już dziś takie tabliczki powinna nosić młodzież, ekstrawagancko
    eksponująca masywną biżuterię na sportowym odzieniu wierzchnim ;)

    --
    Pozdr.
    Grzegorz

  • 28. Data: 2009-08-20 06:55:04
    Od: Krzysztof Chajęcki <k...@g...com>

    de Fresz wrote:

    > Żeby to było takie trywialne...

    Bo jest.... oto przepis na zrobienie w szopie plaży pustej z zatłoczonej:
    Bierzesz szopę, stawiasz na skraju zatłoczonej plaży, włazisz do niej i
    czekasz do końca sezonu. Jak turysty wyjadą, wychylasz się z niej i w tej
    szopie robisz zdjęcie pustej plaży... ;-D Banał, prawda??? ;-)

    --
    pzdr
    meping