  • 1. Data: 2009-08-13 21:02:59
    Temat: W Anglii chcą zabronić używania photoshopa (w reklamie)
    Od: "m0w" <c...@g...pl>

    http://futomaki.pl/2009/08/13/wielka-afera-o-photosh
    opa/

  • 2. Data: 2009-08-13 21:10:19
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "m0w" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h61v1q$ek2$1@inews.gazeta.pl...
    > http://futomaki.pl/2009/08/13/wielka-afera-o-photosh
    opa/
    Nareszcie, ATSD 90% gospodyń (tu) widzi różnicę :)

    --
    JD

  • 3. Data: 2009-08-13 22:08:02
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    m0w wrote:
    > http://futomaki.pl/2009/08/13/wielka-afera-o-photosh
    opa/

    Tyle burzy i jedno złe słowo "fotoszop".
    Ktokolwiek coś ma ambitniejszego do pokazania i wie jak do tego dotrzeć
    pędzelkiem zaraz wstydzi się, że usłyszy "photoshoped!". Jak by to jakaś
    wielka hańba była.

    A zerknijcie np na "war photographer", jest tam pokazany fragment jak pan
    mówi "a nie dałoby się wyciągnąć nieba" - "oczywiście" - i maskowanie,
    tyle że analogowo.
    Podobnie też w filmie o Sally Mann.

    Wszystkie ciekawe zdjęcia były w pewien sposób zmieniane, czy to
    photoshopem czy pędzelkiem lub maskowaniem. Tak było zawsze, jest i będzie
    czy ktoś tego chce czy nie :)

    Ale oczywiście są tacy, co to przedobrzą. Reszta cierpi.

    d.

  • 4. Data: 2009-08-14 06:12:00
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy ktoś tego chce czy nie :)
    >
    > Ale oczywiście są tacy, co to przedobrzą. Reszta cierpi.

    tu jest mowa o reklamie, a nie o zdjeciach w galeriach

  • 5. Data: 2009-08-14 06:20:06
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > http://futomaki.pl/2009/08/13/wielka-afera-o-photosh
    opa/

    Trzeba bedzie nauczyc sie robic zdjecia, nosz kurna!

  • 6. Data: 2009-08-14 06:21:32
    Od: bans <g...@o...pl>

    m0w pisze:

    > http://futomaki.pl/2009/08/13/wielka-afera-o-photosh
    opa/

    Najlepsze będzie, kiedy faktycznie _Photoshopa_ zabronią. Adobe się
    wścieknie i będzie się sądzić, a ludziska i tak będą retuszować, ale w
    GIMP-ie i podobnych ;)

    PS. Dobra, wiem, pewnie debilna dziennikarzyna w swojej ignorancji użyła
    słowa "photoshop" jako synonimu słów "soft do obróbki zdjęć"

    --
    bans

  • 7. Data: 2009-08-14 07:30:24
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    bans wrote:

> [...]
    >
    > PS. Dobra, wiem, pewnie debilna dziennikarzyna w swojej ignorancji
    > użyła słowa "photoshop" jako synonimu słów "soft do obróbki zdjęć"

    na serio to mogą od biedy nakazać umieszczanie napisu:

    "zdjęcie nie pokazuje rzeczywistego obrazu przedstawionych osób jest tylko
    wyidealizowaną wizją artystyczną"

    swego czasu miałem taką modelkę co chciala takie wyszopowane zdjęcia po
    dłuższej robocie odechciało mi sie dalej bawić w szopowanie.

  • 8. Data: 2009-08-14 08:11:07
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:
    > na serio to mogą od biedy nakazać umieszczanie napisu:
    >
    > "zdjęcie nie pokazuje rzeczywistego obrazu przedstawionych osób jest
    > tylko wyidealizowaną wizją artystyczną"

    I mistrzostwa świata w kto szybciej przeczyta ''Przed zażyciem
    przeczytaj ulotkę...'' :)

    > swego czasu miałem taką modelkę co chciala takie wyszopowane zdjęcia po
    > dłuższej robocie odechciało mi sie dalej bawić w szopowanie.

    Czasem może być z tego fajna zabawa, chyba że to ma być klasyczny ''doda
    mode''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 9. Data: 2009-08-14 08:39:52
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    Może się narażę niektórym, ale jestem za.
    Udało mi się obejrzeć ostatnio w złodzieju czasu reklamę ze Stenką - wyglądała
    młodziej niż obok Brodzik w mydlanej operze tak z 5 lat temu.
    Niestety takie obrazki wypaczają nastolatkom pojęcie piękna i tak się zaczynają
    problemy rodziców typu sponsoring czy anoreksja.

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 10. Data: 2009-08-14 09:27:18
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    parlamentarzysta debil ma za debili wszystkich pozostalych..
    pewnie wg tych bezmozgow Harry Potter tez nielegalnie lata na miotle...
    pozdr