  • Data: 2010-02-12 22:20:45
    Temat: Re: Video
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 12 Feb 2010 18:17:06 +0100, Filip KK <n...@n...pl>
    wrote:

    > A jak będę szybszy w wyścigu z silnikiem o pojemności 1.4 od samochodu z
    > silnikiem 1.6, to znaczy że silnik 1.4 jest lepszy?

    Jeśli ośki 1.6litra regularnie łoją dwulitrowe RWD, również te
    doinwestowane, to oznacza, że RWD jest szybsze? Szybsze my ass.

    > Zapewniam Cię, że nie walczy tylko bawi się wrzucając go celowo w
    > poślizg (dawkując odpowiednią ilość gazu). Gdyby chciał, jechałby prosto
    > na tym lodzie, nie musiałby driftować.

    Ta, jasne. A próbowałeś?

    Pierwszy objaw ,,kontroli'':

    http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=8

    potem kłapanie gazem na w pobliżu biegu jałowego, żeby w ogóle
    ruszyć.

    http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=52 -- kontrola jak
    siemasz.

    http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=88 -- kolejna
    kontrola.

    http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=97 -- kontrola,
    jakaś taka rozpaczliwa.

    A potem to już było takie tam bezładne latanie bokiem w te i
    nazad, jak już nadmiar mocy tak nie przeszkadzał. Nie wiem, czym
    Ty jeździsz, ale ja akurat mam BMW, choć sporo słabsze od
    pięć-cztery-zero. I wiem, jak to się zachowuje na śliskim. W
    takich warunkach jest tylko jeden słuszny napęd, a jak jest lód,
    tylko kolec.

    > A z przednim napędem przy tej
    > prędkości (ca. ~100km/h) przy takich ruchach kierownicy w końcu byś
    > wykręcił takiego niekontrolowanego bąka, że głowa mała. A on driftuje
    > cały czas, bawiąc się samochodem. Frajda z jazdy.

    Coś podobnego w FWD:

    http://www.youtube.com/watch?v=435eKg82BRY -- z trafianiem
    między bandy

    http://www.youtube.com/watch?v=NBjpH5tmISg -- bez trafiania
    między bandy.

    http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc -- dziadkiem też się
    da.

    > I nie ma kolców! :)

    Efektywnie, po lodzie, da się jeździć tylko na kolcach. Cała
    reszta to walka o przetrwanie.

    r.