  • Data: 2010-02-12 21:58:39
    Temat: Re: Siła wyższości tylnego napędu.
    Od: =radek= <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 13:07:17 +0100, Filip KK napisał(a):

    > Ten filmik dedykuję wszystkim tym, którzy uważają że przedni napęd jest
    > lepszy od tylnego:
    > http://www.youtube.com/watch?v=dZTTn2gq67I&feature=r
    elated

    > I mity nt. dociskania przedniej osi silnikiem możecie wsadzić między
    > książki.

    Tiaaa...
    Wczoraj wieczorkiem jechałem za bmw, napęd na tył, skrzyżowanie,
    skręcaliśmy w lewo, ruszylismy i dobrze, że kulturalny odstęp zachowałem,
    bo zobaczyłem jak na zakręcie autko ślicznego bączka wykręca i wali bokiem
    w prawy krawężnik...

    PS Zimówki jak najbardziej miał, a i jego przyśpieszenie nie było jakieś
    porażające.
    PSS O tym jak dwa razy sąsiadowi (też bmw, napęd na tył) pomagałem na
    parkingu z miejsca ruszyć, bo pod 5 cm zaspę nie mógł podjechać, to już nie
    wspominam.