  • Data: 2010-02-12 23:42:36
    Temat: Re: Video
    Od: Filip KK <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-02-12 22:20, Robert Rędziak pisze:

    > Ta, jasne. A próbowałeś?

    Dzisiaj na grunwaldzkiej, wypróbowałem przyśpieszenie do 80 km/h, tak
    żeby jak najszybciej ruszyć z miejsca i jak najszybciej się rozpędzić
    aby tył nie wpadł w uślizg boczny. Udało się bez problemu. Aż się koleś
    obok mnie zdziwił w BMW6, że dużo szybciej od niego wystartowałem. A ja
    się nie miałem zamiaru ścigać, tylko wypróbować przyśpieszenie bez
    systemu DSC aby utrzymać prosto tor jazdy.

    > Pierwszy objaw ,,kontroli'':
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=8

    O jakiej kontroli mówisz? Trzyma cały czas wciśnięty gaz (i to nie
    mało!), żeby obrócić auto...

    > potem kłapanie gazem na w pobliżu biegu jałowego, żeby w ogóle
    > ruszyć.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=52 -- kontrola jak
    > siemasz.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=88 -- kolejna
    > kontrola.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=h7vr63Ue2rk#t=97 -- kontrola,
    > jakaś taka rozpaczliwa.

    Czy Ty nie widzisz, że on na tym filmiku się bawi? Naprawdę tego nie
    widzisz? I nie zapominaj, że ma pod maską 300 koni i wyłączony system.

    http://www.youtube.com/watch?v=_3iSBU-mv6w
    35 sekunda, 3 minuta. Porażka. Jak już delikatnie przesadzi z bokiem, to
    bączka kręci. To jest właśnie przedni napęd.

    > A potem to już było takie tam bezładne latanie bokiem w te i
    > nazad, jak już nadmiar mocy tak nie przeszkadzał.

    To był pokaz, że da się jechać do przodu bokiem z nadmiarem mocy. W
    przednim napędzie (link powyżej) nie da się jechać, bo obraca i bączka
    wykręcasz.

    > Nie wiem, czym
    > Ty jeździsz, ale ja akurat mam BMW, choć sporo słabsze od
    > pięć-cztery-zero. I wiem, jak to się zachowuje na śliskim. W
    > takich warunkach jest tylko jeden słuszny napęd, a jak jest lód,
    > tylko kolec.

    W takim razie powiedz jakie masz BMW i jakie masz opony oraz ile bieżnika.

    > Coś podobnego w FWD:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=435eKg82BRY -- z trafianiem
    > między bandy
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=NBjpH5tmISg -- bez trafiania
    > między bandy.

    Do powyższych dwóch filmików czapka z głowy. Dobry zawodnik.

    > http://www.youtube.com/watch?v=bQw9sCZGENc -- dziadkiem też się
    > da.

    A to co to jest? Prawie staje w miejscu, żeby wejść w zakręt, porażka.

    > Efektywnie, po lodzie, da się jeździć tylko na kolcach. Cała
    > reszta to walka o przetrwanie.

    Porównaj latanie bokiem w BMW, do tego:
    http://www.youtube.com/watch?v=MkqD8PfuhQ4&feature=r
    elated - dobrze, że
    linki od hamulca ręcznego nie urwał <rotfl>