  • Data: 2010-02-13 00:28:20
    Temat: Re: Video
    Od: mw <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lut, 23:42, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    [...]
    > Por wnaj latanie bokiem w BMW, do
    tego:http://www.youtube.com/watch?v=MkqD8PfuhQ4&feat
    ure=related- dobrze, e
    > linki od hamulca r cznego nie urwa <rotfl>

    Jeżeli lepszość tylnonapędówki wyraża się tym że lepiej wpada w
    poślizg, no to musisz sobie uświadomić że poślizg na drodze
    publicznej, i jego efekty zależą większej mierze od szczęścia i
    umiejętności kierowcy, niż od tego na którą oś ma napęd.
    Szczęścia, do tego żeby żaden obiekt ci się nie pojawił podczas próby
    opanowania pojazdu na kursie kolizyjnym, i umiejętności, żeby
    zapanować nad pojazdem i nie zaliczyć rowu.

    Jak na razie moje zdanie odnośnie FWD czy RWD jest nie ustalone, z
    poniższych powodów.
    Przeciw RWD
    1.) na zalodzoną górę wjechałem Favoritką podczas gdy 2 Mercedesy
    poddały się, razem ze mną wiechał inny FWD.
    2.) Znajomy miał wyjątkowo śmieszną (z mojego punktu widzenia)
    kolizję, przejeżdzając, swoją ulubioną prędkością przez tory, mówiąc
    jego słowami, auto lekko podskoczyło, i noga siłą bezwładności
    leciutko docisnęła gaz w jego BMW, co zakończyło się efektownym
    bączkiem i szukaniem zamiennika tylnej lewej lampy.

    Przeciw FWD
    1.) W tym samym czasie co pkt 1. gdy zauważyłem będąc jeszcze na górce
    że stoją ciężarówki na awaryjnych zacząłem zwalniać, wyhamowując
    silnikiem. Ostatnią redukcję wykonałem niezbyt mądrze, i tył
    postanowił mnie wyprzedzić czemu szczęśliwie udało się zapobiec, ale
    część drogi przebyłem bokiem.
    2.) Wjeżdżając na rondo, na czarnej, oblodzonej nawierzchni, po
    skręceniu kół w lewo, lekko zaskoczony obserwowałem, zdecydowanie zbyt
    szybko zbliżającą się wysepkę, po czym sprawdziłem wysokość krawężnika
    wysepki kołem, szczęśliwie nie był wystarczająco wysoki żeby
    przestawić cokolwiek w zawieszeniu, aczkolwiek wystarczający że by
    felgę lekko poturbować.