  • Data: 2010-12-07 08:55:41
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2010-12-06 21:31, *megrims* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Mam jakieś radio takie proste.. Stabo chociaż wygląda jak
    > President Harry. Po zapaleniu silnika ta vectra sieje jak diabli.
    > Nie robię sobie jaj.

    Wierzę, ale u mnie też nie sieje - Herbert wprawdzie to dobre :) radio,
    ale nawet jak wyłączę oba filtry to jest OK (już jednak da się coś
    usłyszeć, do siania jednak to jeszcze daleko :) ).

    Co do samego auta - też polecam. Duże i wygodne.
    Ja mam doświadczenie jedynie z małymi usterkami usuniętymi na gwarancji
    - ostatni pojawia mi się komunikat o problemie z tylnym światłem
    przeciwmgielnym, ale żadnych z nim kłopotów nie mam - pewnie jakiś styk
    słabo łączy - zrobi się na przeglądzie na wiosnę :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l