  • Data: 2010-12-07 09:25:20
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 6-12-2010 20:01, TheStachoo pisze:

    > Będę miał możliwość kupienia Vectry kombi 06r, diesel 150KM, prawdziwe
    > 200kkm, z fajnym wypasem (prawie pełnym).
    > Generalnie samochód nie rzuca mnie na kolana, ale jest z pewnego źródła
    > i za atrakcyjne pieniądze (auto firmowe dyrektora - wymiana floty).
    >
    > Jechałem tym parę razy i co tu dużo mówić, po tej klasie można by się
    > spodziewać czegoś więcej, ale gotów jestem przełknąć ten minus.
    >
    > Interesuje mnie opinia użytkowników (autocentrum już przeleciałem),
    > wady, zalety, odczucia z dłuższej eksploatacji, awaryjność itp.

> [...]

    Moim zdaniem wszystko zależy od ceny, jeżeli zdecydowanie niższa od
    średniej rynkowej to może warto.
    Niemniej jednak ja widzę dwa minusy:
    - nie jesteś przekonany do tego auta. Zastanów się, czy warto kupować
    samochód, który już po kupnie nie da Ci żadnej radości i satysfakcji?
    Masz taki mus z tym Focusem?
    - przebieg 200kkm. Źródło potencjalnych problemów i wydatków. Samochód
    swoje już odpracował. Zmieniając auto na nowsze warto brać pod uwagę
    również stopień zużycia.

    Biorąc powyższe ja bym się nie zdecydował.

    M.