  • Data: 2010-12-07 20:51:58
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: TheStachoo <...@...3> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Moim zdaniem wszystko zależy od ceny, jeżeli zdecydowanie niższa od
    > średniej rynkowej to może warto.
    > Niemniej jednak ja widzę dwa minusy:
    > - nie jesteś przekonany do tego auta. Zastanów się, czy warto kupować
    > samochód, który już po kupnie nie da Ci żadnej radości i satysfakcji?
    > Masz taki mus z tym Focusem?

    Nie mam, właśnie dlatego mnie jestem przekonany.

    > - przebieg 200kkm. Źródło potencjalnych problemów i wydatków. Samochód
    > swoje już odpracował. Zmieniając auto na nowsze warto brać pod uwagę
    > również stopień zużycia.

    Auto jeździło głownie po trasach. Miasta raczej nie zaznało, pozatym
    nikt na nim nie oszczędzał (w sensie wydatków, nie pałowania) - tutaj
    nie mam obaw, jednak ma to być samochód na parę lat, a że sam robie z
    30kkm rocznie to się troche przyszłości obawiam.

    --
    TheStachoo