  • Data: 2010-12-07 16:19:10
    Temat: Re: Vectra CDTI - 2006r - warto?
    Od: krzysiek82 <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-06 20:01, TheStachoo pisze:
    > Witam,
    >
    > Będę miał możliwość kupienia Vectry kombi 06r, diesel 150KM, prawdziwe
    > 200kkm, z fajnym wypasem (prawie pełnym).
    > Generalnie samochód nie rzuca mnie na kolana, ale jest z pewnego źródła
    > i za atrakcyjne pieniądze (auto firmowe dyrektora - wymiana floty).

    auto bardzo fajne, a silnik fiata w tym wypadku multijet to bardzo dobra
    jednostka napędowa. Problemem może być ząbkowanie opon i częste
    rozregulowanie geometrii zawieszenie (te nasze drogi) odnośnie
    zawieszenia to opinia diagnosty z aso opla. Odnośnie silnika przy tym
    przebiegu jeszcze nic nie powinno się stać, zależy jak ktoś jeździł.
    Warto jednak uwzględnić w budżecie wymianę dwumasy oraz sprzęgła czy też
    np turbiny która w tym wypadku tania nie jest zmienna geometria (w sumie
    nie powinno się tego regenerować) Wtryski trwałe, pompy mega trwałe, dół
    silnika także, a 16 zaworowa głowica to poezja w czasie jazdy.

    --
    krzysiek82