eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyVW zaczyna sie gubic :-)Re: VW zaczyna sie gubic :-)
  • X-Received: by 10.157.27.71 with SMTP id l65mr495505otl.9.1475217126023; Thu, 29 Sep
    2016 23:32:06 -0700 (PDT)
    X-Received: by 10.157.27.71 with SMTP id l65mr495505otl.9.1475217126023; Thu, 29 Sep
    2016 23:32:06 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!weretis.net!feeder6.news.weretis.net!news.glor
    b.com!l13no675877itl.0!news-out.google.com!w143ni2094itb.0!nntp.google.com!l13n
    o675876itl.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mai
    l
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Thu, 29 Sep 2016 23:32:05 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <b...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=94.254.227.118;
    posting-account=jnRHMAoAAACB5EawItMhNTZMy_yOF2XE
    NNTP-Posting-Host: 94.254.227.118
    References: <8...@g...com>
    <nsijj9$kkc$1@node1.news.atman.pl>
    <i...@4...net>
    <d...@g...com>
    <0...@g...com>
    <b...@g...com>
    <b...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <1...@g...com>
    Subject: Re: VW zaczyna sie gubic :-)
    From: s...@g...com
    Injection-Date: Fri, 30 Sep 2016 06:32:06 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2589322
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu piątek, 30 września 2016 07:59:47 UTC+2 użytkownik p...@g...com
    napisał:
    > Molden said Emissions Analytics had analysed about 50 Euro 6 diesels and 150 Euro 5
    diesels, with only five having real-world NOx levels that matched the regulatory
    test.
    >
    > komus niby sie udalo (5 z 200) ale ogolnie rzecz biorac wszyscy sa umoczeni ...
    >
    > ten fragment jest szczegolnie zabawny:
    >
    > The NEDC was never intended to represent real-world driving," said a spokesman for
    Mitsubishi.
    >
    > czyli sprzedajni urzednicy UE pod naciskiem lobbystow wymyslili test ktory w zadnym
    wypadku nie jest miarodajny ? niezle nasuwa sie pytanie czy mozna sie bardziej
    skompromitowac ?
    >
    > P.

    Jak sie nie rozumie co robi test to potem takie cyrki sie dzieją.
    To jak z zusem, jak umiesz utrzymać sie ze swojej pracy i nawet będąc starym
    zarabiasz "za dużo" to zus ci emeryture zawiesi. Bo zus to nie polisa. I placa tylko
    tym co pracować nie moga.

    Tu mamy sytuacje gdzie testy są po to aby jakis wspólny mianownik mieć a nie
    modelować rzeczywiste spalanie.

    Jakby chcieli testowac spalanie realne to test bylby opisany tak:
    Przejechać pierwsze 2 okrążeńia toru testowego pod berlinem z predkoscia 20km/h i
    zatrzymaniem co 300m.
    Potem 30okrążeń z prędkością 40km/h. Potem kolejne okrążenia szybciej itd.

    I te dane by pokazaly ile to auto spali i zanieczysci normalnie na drodze.
    No i auto bylo by brane do testów przypadkowo z tego co przed fabryka stoi...

    Tyle że te testy nie mialy pokazywać realnych wartosci. Mialy byc tylko wspolnym
    mianownikiem dla testowanych aut...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: