    From: "Zbigniew Braniecki" <z...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
    Date: Wed, 1 Dec 2010 15:16:51 +0000 (UTC)

    Pszemol <P...@P...com> napisał(a):

    > Mieszkam w Stanach od 12 lat i powiem Ci krótko: trzymaj się z daleka od
    > tego
    > auta, chyba że chcesz mieć auto pospawane z ćwiartek innych aut i mieć
    > zwinięte
    > szmaty zamiast poduszek powietrznych...

    Dzieki za pomoc. Akurat carfax twierdzi, ze poduszki sa dobre. Przyczepia sie
    do wszystkiego poza nimi ;)

    > Auta z tytułem własności na którym jest zrobiony wpis ubezpieczyciela
    > "salvage"
    > są sprzedawane na aukcjach z przeznaczeniem "na części" i w opłakanym
    > stanie.

    Oo, wlasnie takiego info szukalem.

    > Nasi Rodacy kupują takie auta, pacykują i sprzedają nieświadomym jak nowe...
    > Na zasadzie: polak potrafi.

    Sadze, ze auto zostalo spacykowane wczesniej, ale to nie zmienia faktu :(

    > Ciesz się chłopie że starczyło Ci rozumu aby sprawdzić auto online przed
    > zakupem.

    Taaa.. no na rozum nie narzekam, brakuje mi tylko rozeznania i wiedzy o tym co
    mozna i jak sprawdzac. Kumpel ktory pracuje w VW sprawdzil mi go po VIN i
    powiedzial tylko, ze u niego widnieje jedynie jeden wpis co zle swiadczy, ale
    warto sprawdzic na serwisie, bo nie byl pewien czy dealerzy VW w Polsce maja
    dostep do danych z USA czy tylko z Europy.

    > Nadzieję na to, że kupisz amerykańskie auto bezwypadkowe w Polsce oceniam
    > na bardzo nikłe. Zwłaszcza jeśli auto jest sprzedawane zaraz po
    > sprowadzeniu.

    :(
    No niestety nie za bardzo mam inna opcje. Wiem, ze to ryzykowna zabawa, ale
    nie ma w Polsce Eosow w automacie innych niz sprowadzane.

    No nic, wezme go jutro na ten serwis dla potwierdzenia, razem z tymi papierami
    i podesle info na cabrioclub.pl ze auto sprawdzone, zweryfikowane negatywnie.

    Lece teraz do stanow za tydzien na 3 tygodnie to moze sam poszukam jakiegos i
    potem znajde w Polsce kogos kto mi je sprowadzi. ehh :(

    Dzieki za pomoc.