    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: VW Eos ze stanow, wyniki z autocheck
    Date: Wed, 1 Dec 2010 09:04:18 -0600

    "Zbigniew Braniecki" <z...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    news:id5lts$kiu$1@inews.gazeta.pl...
    > Szukam od dawna samochodu i zdecydowalem sie na Eosa, ktorego w Pl trudno
    > znalezc.
    >
    > Znalazlem teraz model, sprowadzony z USA, i postanowilem go sprawdzic
    > autocheckiem.
    >
    > oto wynik: http://www.sendspace.com/file/dl0gwo
    >
    > Staram sie to odczytac i wyglada na to, ze mocno tluczony, a sprzedawca
    > tylko
    > mowi, ze zderzak przedni byl wgiety z dwoch stron i ma to w papierach.
    >
    > Chcialem sie upewnic zanim sie poddam (bo auto dokladnie takie jak szukam
    > :(),
> [...]

    Mieszkam w Stanach od 12 lat i powiem Ci krótko: trzymaj się z daleka od
    tego
    auta, chyba że chcesz mieć auto pospawane z ćwiartek innych aut i mieć
    zwinięte
    szmaty zamiast poduszek powietrznych...
    Auta z tytułem własności na którym jest zrobiony wpis ubezpieczyciela
    "salvage"
    są sprzedawane na aukcjach z przeznaczeniem "na części" i w opłakanym
    stanie.
    Nasi Rodacy kupują takie auta, pacykują i sprzedają nieświadomym jak nowe...
    Na zasadzie: polak potrafi.

    Ciesz się chłopie że starczyło Ci rozumu aby sprawdzić auto online przed
    zakupem.

    Nadzieję na to, że kupisz amerykańskie auto bezwypadkowe w Polsce oceniam
    na bardzo nikłe. Zwłaszcza jeśli auto jest sprzedawane zaraz po
    sprowadzeniu.
    Mam tu jednego znajomego który swoje bogactwo czerpie właśnie z takich
    remontów i handlu samochodami w Polsce. Jego żona objeżdża te naprawione
    mercedesy i BMW - ma co miesiąc "nowe" auto...