    From: "Marcin Gardeła" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: [VERY TECH] Gaźniki CV, dyskusja? Długie
    Date: Mon, 30 Mar 2009 15:40:08 +0200

    greg wrote:
    > Joł, ale techniczne...

    Very technicznie.

    > Ja tam sie nie znam za bardzo, ale na moją logikę, to skoro zmiana
    > gaźników na inne nie likwiduje problemu to może problem tkwi nie w
    > gaźnikach?

    Ba, każdy by tak pomyślał, to tzw. chlopski rozum :)

    > Ja tam podejrzewałbym coś z prądem.
    > Świece, przewody HT? Sprawdzałeś?

    Świece nowe, przewody wysokiego napięcia - prawidłowa oporność mierzona wg
    zasad dotyczących modelu NTV, o modelu NT jest napisane tyle, że robi się
    peak voltage test.
    Niestety sprawdzenie cewek zrobić można na Honda Imrie diagnostic tester
    (model 625) albo peak voltage adapter with aftermarket multimeter. Nie
    bardzo mi przychodzi do głowy co to może być i jak to będzie po polsku.

    > Moduł?

    Nie do sprawdzenia w warunkach garażu. Można jeszcze sprawdzić cewkę
    generatora impulsów, jej rezystancja jest w normie, nie ma przebicia do
    masy. Dokładniejsze srpawdzenie jest mozliwe znowu dzieki temu peak voltage
    adapter.

    > Więc zanim rozbebeszysz sprężynki sterujące przepustnicami może
    > podłącz inny moduł? Specjalnie dużo roboty to nie jest...

    ja je muszę podmienić bo założyłem odwrotnie, a inny moduł... to jest dużo
    trudniejsze, muszę znaleźć Deauville z 1998 roku, nowsza IMHO nie podejdzie,
    bo ma już immobiliser podłączony do modułu, a więc jak moduł nie dostanie
    sygnału z immobilisera to nie da napięcia na cewki, zgadza się? Starsza też
    nie może być, bo moduł ma inną wtyczkę, musi być dokładnie z 98 roku. Do
    tego musi być właściciel, który nie będzie się bał pozyczyć modułu. Trudne.

    --
    Diobeu