  • 41. Data: 2011-07-27 22:01:44
    Temat: Re: Używał ktoś komórki w Meksyku?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@s...pl> wrote in message news:j0q09u$5gm$1@news.onet.pl...
    > To Ty od kilku miesięcy nie potrafisz zrozumieć, że jesteś 'inny', tępy
    > burak zza oceanu, który się wozi jak taczka z gnojem. I dobrze Ci już
    > tutaj nie raz i nie dwa napisali, że ośmieszasz się, a najbardziej wtedy,
    > jak bronisz swojego srajfona, którego pies wie po co wozisz ze sobą po
    > swoim świecie. Działa jak prawdziwa smycz i pożytku i tak z niego nie ma.
    > Ale Ty dalej z uporem maniaka-idioty wmawiasz wszystkim, że jesteś taki
    > l33t.

    Jestem taki --- co? :-)))

    Przecież mówię, że smycz mi doskwiera :-)))
    Ale się jeszcze nie zająłem jej zdjęciem - być może od tego powinienem
    zacząć.
    Tak czy inaczej smysz na iPhone nie ma tu nic do rzeczy - kartę SIM
    potrzebuję
    w Meksyku aby nie płacić haraczu za international roaming dla AT&T i bym ją
    potrzebował bez względu na to czy iPhone miałby smycz czy nie.

    Naprawdę nie łapiecie tego?

    > To wypad na swoje hamerykańskie, jabłkowe fora i tam się popytaj swoich
    > nowych rodaków-kozaków, niech oni Ci pomogą, a nie my biedaki Polaki.
    > Po co tu włazisz i szukasz pomocy wśród zacofanego ludu, zazdrąszczącego
    > Ci czegoś, co nie nie powinno nosić miana telefonu. WYPIERDALAJ.

    Skąd te emocje, Tomuś? Przeszkadzam Ci w czymś?
    Dlaczego mnie stąd wyrzucasz? Czy ja narzekam jakoś?

  • 42. Data: 2011-07-28 00:14:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0jp7t$qtn$1@news.onet.pl>, "Tomek" <p...@z...spamem.pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > A widzisz pl. na początku nazwy grupy czy ślepia znów zarosły, jak przy
    > czytaniu
    > instrukcji?

    No bez jaj.
    Przeciez co raz to ktos tu sie pyta o rozne zagraniczne sprawy.
    Co was nagle ugryzlo?
    Gdzie w ogole jest napisane ze w grupach w hierarchii *pl mozna pisac
    tylko o specyficznie polskich sprawach?

    TA

  • 43. Data: 2011-07-28 00:14:59
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <TVfXp.44583$29.27771@newsfe08.ams2>,
    "! CZÓRNÓ ! RZMIJÓ ! ÓÓÓ ! " <b...@s...uk> wrote:

    [...]
    > wszystkie Tomki to ciotki

    Plonk!

    TA

  • 44. Data: 2011-07-28 00:16:08
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0k2va$qii$1@news.onet.pl>, "Tomek" <p...@z...spamem.pl>
    wrote:

    > Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał

    > O komórkach w Zanzibarze i ich taryfach też będziesz tutaj śmiecił?

    A gdzie ma smiecic?
    Na usenecie zanzibarskim? Calkiem cie pogielo?

    TA

  • 45. Data: 2011-07-28 00:20:47
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0mvmf$sj4$1@usenet.news.interia.pl>, kołcz <k...@c...com>
    wrote:

    > Rozpiera mnie zazdrość, ja pojadę tylko na łikend do Międzyzdrojów, a
    > pszemol już był w Egipcie, na Kubie a teraz jedzie do Meksyku ze swoim
    > ajfonem, na które mnie nigdy nie będzie stać ;(

    O, jakis psychopatyczny antyajfonowiec.
    Plonk!
    Psychopatom mowimy: nie.

    TA

  • 46. Data: 2011-07-28 09:46:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem.pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał :

    > A gdzie ma smiecic?
    > Na usenecie zanzibarskim? Calkiem cie pogielo?

    Ale kogo to obchodzi? Ciebie? To klikaj sobie z nim jak równy z równym. Bractwo
    idiotów.

  • 47. Data: 2011-07-28 11:20:18
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <j0rb59$1c7$1@news.onet.pl>, "Tomek" <p...@z...spamem.pl>
    wrote:

    > Ale kogo to obchodzi? Ciebie?

    Nie mam nic do powiedzenia nt komorki w Meksyku, ale nie rozumiem
    dlaczego tak niego naskakujesz. Wraz z kikoma innymi.

    >To klikaj sobie z nim jak równy z równym.
    > Bractwo
    > idiotów.
    Bractwo idiotow to ja mam w KFie
    Plonk!

    TA

  • 48. Data: 2011-07-28 13:15:57
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.07.2011 Pszemol <P...@P...com> napisał/a:

    > Z tego co pisze "kołcz" czy może "coach" to on zazdrości mi tego
    > że byłem w Egipcie i na Kubie z moim iPhonem...

    Myślę że wielu ci tu zazdrości, ja na pewno. Może tylko nie tego
    gdzie byłeś, ale że byłeś ze swoim iphonem. Te wszystkie rozrywki
    które ci ten sprzęt zapewnia w podróży są zupełnie niedostępne
    dla podróżujących ze zwykłymi telefonami, które zwyczajnie działają.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 49. Data: 2011-07-30 12:22:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kakmar" <k...@g...com> wrote in message

> [...]
    > które ci ten sprzęt zapewnia w podróży są zupełnie niedostępne
    > dla podróżujących ze zwykłymi telefonami, które zwyczajnie działają.

    Ale iPhone działa za granicą... nie ma problemów z działaniem :-)

  • 50. Data: 2011-07-30 12:24:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <T...@s...in.the.world> wrote in message
    net.pl...

    > No bez jaj.
    > Przeciez co raz to ktos tu sie pyta o rozne zagraniczne sprawy.
    > Co was nagle ugryzlo?

    Może jednak zazdroszczą tego iPhone :-))))
    Mimo że tak gorąco zaprzeczają...