  • Data: 2011-05-05 06:35:46
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    > "Artur Maśląg" ipqsv6$824$...@n...onet.pl

    > Rozmawiamy czy bawimy się w ciuciubabkę? :)

    Sugerowanie mi np. kradzieży telefonu czy też inputowanie mi
    oczekiwania na dotację zdecydowanie nie ma wiele wspólnego z
    dyskusją.

    > To raz.

    Zdecydowanie.

    > A zero -- ja jestem klientem dla Ery i ja oceniam jej usługi.
    > I ja te usługi oceniam źle.

    Nikt Ci tego nie broni - tyle, że to zgoła coś innego niż dość
    dowolne interpretacje i kłamliwe przekazywanie treści otrzymanych
    sms-ów.

    > Ty możesz oceniać je inaczej niż ja, lecz
    > nie możesz mnie zmuszać do ,,pokochania'' Ery.

    Do niczego Ciebie nie zmuszam

    > Ja chcę mieć ,,telefon'' -- nie loterię, pewne wygrane, konkursy itd...

    To zwróć uwagę co podpisujesz - dodatkowo ja nie jestem za to
    odpowiedzialny.