  • 1. Data: 2011-05-02 16:41:47
    Temat: Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Ponieważ czeka mnie gwarantowana nagroda z Ery -- 80 tysięcy złotych
    w zamian za jeden SMS kosztujący raptem 3 złote z groszami, szukam
    wspólników do odebrania tej nagrody -- nie mogę przecież być samolubem!
    Chętny wyśle za mnie, ze swego telefonu ów SMS, mnie da 10 tysięcy złotych
    i w moim imieniu odbierze owe 80 tysięcy złotych!!!

    Jest jakiś chętny? Jakiś pracownik ERY na przykład? :)

    Aby nie oszukać -- spiszemy umowę w obecności notariusza.
    Ja dostanę od wspólnika 10 tysięcy złotych i upoważnię do
    odbioru wiadomej nagrody. ;) Są chętni? :)

    -=-

    Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
    Idź do innego operatora!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2011-05-02 19:47:53
    Temat: Re: Uwaga -- rozdaję pieniądze, ktore daje mi Era!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    (...)
    > Era wrzeszczy, nie krzyczy -- odejdź od nas!!!
    > Idź do innego operatora!!!

    Znowu leków zabrakło?

  • 3. Data: 2011-05-02 20:02:15
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-05-02 21:47, Artur Maśląg wrote:
    > W dniu 2011-05-02 18:41, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
    > (...)

    Orange rowniez prosi o odejscie.....
    W zasadzie chyba wszyscy opreatorzy znizyli sie do poziomu naciagaczy.

  • 4. Data: 2011-05-03 02:15:07
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Artur Maśląg" ipn29b$7o4$...@m...internetia.pl

    > Znowu leków zabrakło?

    A co mają leki do Ery i naciągania czy oszukiwania? :)
    Ale jest pytanie, można odpowiedzieć; oto moje zapasy:

    Witamina PP: około 40 tabletek
    Witamina B1: około 70 tabletek
    Avamys: około 120 działek
    Telfexo: około 60 tabletek
    Neplit: nie pamiętam, ale raczej dużo
    Ventolin: nie pamiętam, ale raczej za dużo
    Diffumax: nie pamiętam, ale na pewno dużo
    Symbicort: nie pamiętam, ale na pewno za dużo

    Poza tym, że jakiegoś leku może zabraknąć, lek może przeterminować się.
    Tabletki nie przeterminowują się jak dotąd -- zjadam wszystkie, podobnie
    z Avamysem w aerozolu. Neplit do tej pory zużywałem do końca, Symbicort
    chyba częściowo zmarnuje się, podobnie być może z Diffumaxem, a Ventolin
    częściowo już zmarnował się...

    -=-

    A teraz powiedz mi -- co mają leki do naciągania czy oszukiwania? :)
    Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

    Jak nisko upada ten naród, skoro broni się morderców,
    złodziei, oszustów, naciągaczy i nierobów...

    Ludzie powinni pracować, nie zaś wyszarpywać sobie nawzajem pieniądze.

    -=-

    A jedyna rada na obrońców naciągaczy -- odmawianie ich dotowania. :)
    (zwykle tacy obrońcy utrzymują się nie z własnej pracy, ale z dotacji)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-05-03 02:17:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "atm" ipn2kd$k1e$...@n...onet.pl

    > Orange rowniez prosi o odejscie.....
    > W zasadzie chyba wszyscy opreatorzy znizyli sie do poziomu naciagaczy.

    Zamierzam przenieść się do mBanku.
    Wprawdzie to podoperator (chyba Ery) ale zawsze łatwiej
    z bankiem niż z Erą. :) Poza tym, że łatwiej -- także
    znacznie taniej. BREBankowi (mBankowi) Era raczej ;)
    nie podskoczy. :) Po co kopać się z koniem, skoro można
    wesprzeć się weterynarzem. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2011-05-03 06:51:14
    Od: "Beny" <s...@s...pl>

    napisał w wiadomości news:ipmmsf$ad$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Ja dostanę od wspólnika 10 tysięcy złotych i upoważnię do
    > odbioru wiadomej nagrody. ;) Są chętni? :)

    Dobrze napisane ;) brawo

    Ja zdaje sie w Play nigdy takiego smsa nie dostalem, a moze jeszcze nie
    zostałem wylosowany ;p ? hehe

  • 7. Data: 2011-05-03 15:21:26
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Beny" 4dbfa5de$...@n...home.net.pl

    > Ja zdaje sie w Play nigdy takiego smsa nie dostalem,
    > a moze jeszcze nie zostałem wylosowany ;p ? hehe

    Kombinują coś. Skoro mają mało klientów,
    częściej powinno wypadać na każdego z nich. ;)

    -=-

    Boże!! Czy ja wreszcie doczekam się takiego państwa, które
    będzie tępiło rękami urzędników wyskoki typu naciąganie,
    oszukiwanie, żebranie itp.?

    -=-

    Play jest dla mnie trochę drogi.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-05-03 16:06:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > "Artur Maśląg" ipn29b$7o4$...@m...internetia.pl

    > A co mają leki do Ery i naciągania czy oszukiwania? :)

    Choćby to, że piszesz od rzeczy (to akurat dość typowe), a do tego
    nie trzymasz się faktów. Nie napisali, że masz do odbioru
    80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) do tego jasno podano
    organizatora konkursu "Avantis SA".

    > Ale jest pytanie, można odpowiedzieć; oto moje zapasy:

    Daruj, ale one mnie nie interesują.

    > A teraz powiedz mi -- co mają leki do naciągania czy oszukiwania? :)

    Choćby do tego, by móc się skupić na treści, którą przeczytałeś?

    > Kupiłem usługę związaną z telefonią czy z loterią? :)

    Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

    > Jak nisko upada ten naród, skoro broni się morderców,
    > złodziei, oszustów, naciągaczy i nierobów...

    Widzę, że stan się pogarsza.

    > Ludzie powinni pracować, nie zaś wyszarpywać sobie nawzajem pieniądze.

    No, no, a ta loteria, o której pisałeś to nie jest praca? Też rzeczony
    notariusz to też nie jest praca? Świadczenie usług telekomunikacyjnych
    też się odbywa za darmo?

    > A jedyna rada na obrońców naciągaczy -- odmawianie ich dotowania. :)
    > (zwykle tacy obrońcy utrzymują się nie z własnej pracy, ale z dotacji)

    Aha - mam rozumieć, że zostałem obrońcą naciągaczy i do tego jestem
    przez nich dotowany?

  • 9. Data: 2011-05-03 16:14:16
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    napisał w wiadomości news:ipnofr$44e$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Ventolin: nie pamiętam, ale raczej za dużo
    > Diffumax: nie pamiętam, ale na pewno dużo
    > Symbicort: nie pamiętam, ale na pewno za dużo

    Przy takiej ilosci lekow to jak z Twoja zdolnoscia do czynnosci prawnych? ;)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-05-03 16:15:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Artur Maśląg" <f...@p...com>

    > ... Nie napisali, że masz do odbioru
    > 80000 (a, że w finale czeka taka wygrana) ..

    Typowe oszustwo. Przecież nie powie/napisze, że chce Cię oszukać tylko
    zmanipuluje tak, by wprowadzić w błąd.

    > Nie mam pojęcia co zamawiałeś i jakie punktu w umowie zaakceptowałeś.

    Umowa nazwana