  • Data: 2016-04-13 19:24:14
    Temat: Re: Urwana(?) świeca żarowa
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2016 o 15:03, Trybun pisze:
    > Tak, próbowałem, jest w miarę luźna, ale nawet kombinerkami nie daje się
    > wyciągać.. Tak w podsumowaniu - myślisz że jednak świeca jest urwana i
    > nic poza wizytą w warsztacie nie da się zrobić? Nie daje mi spokoju to
    > że ona, a przynajmniej ten luźny fragment, nie chce wyjść.. Może ona
    > jednak dała się wykręcić, a trzyma się w gnieździe tylko na jakimś
    > nagarze.. Tylko że wtedy pewnie byłby przedmuch...? Ch*ra, chyba diabeł
    > mnie podkusił aby się za to zabierać..

    Nie probuj jej przypadkiem wyrwac, bo narobisz sobie tylko problemu.
    Poki jest ukrecona, jest OK, jeszcze da sie uratowac. Jak bedziesz
    probowal wyciagnac to tylko zlamiesz pret grzewczym, a jak sie zlamie w
    zlym miejscu (tak ze bedzie wystawal z reszty elementu) to nikt ci tego
    nie wyciagnie, bo nie beda ryzykowac zepsucia sobie sprzetu. Znajdz
    warsztat, ktory ma sprzet i bez problemu ci to wyciagna. W warsztacie
    wyrwa caly pret i wtedy da sie wykrecic reszte.