  • 11. Data: 2010-07-07 11:35:47
    Temat: Re: Urban legends - kontrola trzeźwości
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    W dniu 2010-07-07 10:29, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:

    > A wczoraj, chyba także w TVN mówiono o panu po wypłukaniu paszczy płynem
    > do ust. Pierwszy pomiar dał promile, po 15 min było zero. Ale tym razem
    > szybciej poszła cała procedura.

    Tak. Odzyskał PJ po "zaledwie" 2 tygodniach :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 12. Data: 2010-07-07 15:21:23
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Co do pączków to raczej bujda, bo pączki są pieczone/smażone w tłuszczu o
    temperaturze prawie 200 stopni, więc nawet, jak ten adwokat zawierał
    alkohol, to cały się ulotnił w pieczeniu.
    Natomiast, co do słynnych pawełków albo kukułek czy tez co do płynu do
    spryskiwaczy to powiem tyle, że tu jest możliwe wskazanie promili.
    Miałem kiedyś alkotest - taki za 60 zł bez legalizacji i po kukułkach
    pokazywał dobrze ponad 1 promil, tak więc płukanie ust ma tu duże znaczenie.
    Płyn do spryskiwaczy też zawiera alkohole i spokojnie może zafałszować
    pomiar.
    Jacek

  • 13. Data: 2010-07-07 15:22:48
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Jacek pisze:
    > Co do pączków to raczej bujda, bo pączki są pieczone/smażone w tłuszczu
    > o temperaturze prawie 200 stopni, więc nawet, jak ten adwokat zawierał
    > alkohol, to cały się ulotnił w pieczeniu.

    zapomniałeś o czymś, adwkotak lub inne nadzienie jest dodawane już po
    procesie pieczenia. Nie oglądałeś chyba "jak to jest zrobione" na
    discovery :)

    --
    krzysiek82

  • 14. Data: 2010-07-07 15:31:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Jul 2010 15:21:23 +0200, Jacek napisał(a):

    > Co do pączków to raczej bujda, bo pączki są pieczone/smażone w tłuszczu o
    > temperaturze prawie 200 stopni, więc nawet, jak ten adwokat zawierał
    > alkohol, to cały się ulotnił w pieczeniu.

    Niestety, czasy, gdy pączki były nadziewane przed pieczeniem odeszły już w
    niepamięć. Dzisiaj po upieczeniu są nabijane na szprycę, po której zostaje
    wielka dziura, przez którą podczas jedzenia wypływa całe nadzienie...

    --
    Yakhub

  • 15. Data: 2010-07-07 19:28:40
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    artners.pl
    *Bartosz 'Seco' Suchecki* napisał(-a):

> [...]
    > płynem
    > do ust. Pierwszy pomiar dał promile, po 15 min było zero. Ale tym

    Oglądałem. Autorzy programu nawet podpierali się zarządzeniem Komendanta
    Głównego Policji, w którym to rzekomo ma być napisane o przepłukaniu ust
    wodą. Albo ja oślepłem albo o tej wodzie nic nie ma:
    http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2004/9/poz.40.h
    tm

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2010-07-07 21:24:13
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    No tak.... świat schodzi na psy ;-)
    Jacek

  • 17. Data: 2010-07-07 22:44:41
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Jacek pisze:
    > No tak.... świat schodzi na psy ;-)

    Za to dzisiejszymi pączkami można się urżnąć ;>

  • 18. Data: 2010-07-08 00:36:33
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Wed, 07 Jul 2010 11:32:11 +0200, Borys Pogoreło napisał(a):

    > AFAIR to sobie wyprodukował aceton przez tę dietę,
    To nie dieta, tyko objaw cukrzycy i metabolizmu tluszczowego nia
    wywolanego.

    --
    Jaroslaw "jaros" Berezowski

  • 19. Data: 2010-07-08 15:05:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jacek,

    Wednesday, July 7, 2010, 3:21:23 PM, you wrote:

    > Co do pączków to raczej bujda, bo pączki są pieczone/smażone w tłuszczu o
    > temperaturze prawie 200 stopni, więc nawet, jak ten adwokat zawierał
    > alkohol, to cały się ulotnił w pieczeniu.

    Doprawdy? Wszystkie desery Alaska powinny się ze wstydu roztopić - one
    nie wiedzą, że skoro były w piekarniku, to nie mają prawa być w środku
    zamrożone...

    Krótko: to, że coś jest w oleju w temperaturze 200 stopni (tak
    naprawdę, to pączki smaży się w niższej temperaturze) nie oznacza, że
    wewnątrz pączka jest również 200 stopni.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 20. Data: 2010-07-08 17:36:57
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil d wrote:
    > Witam.
    >
    > Kupowałem pączka z advocatem i dowiedziałem się od pani sprzedawczyni,
    > że pomiędzy pierwszą a drugą kontrolą, prawo nakazuje policji podanie mi
    > szklanki wody do przepłukania ust ;)

    To teraz idź do magla.

    --
    Bydlę