  • 21. Data: 2010-07-08 19:33:44
    Temat: Re: Urban legends - kontrola trzeźwości
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 8 Jul 2010 15:05:07 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

    > Krótko: to, że coś jest w oleju w temperaturze 200 stopni (tak
    > naprawdę, to pączki smaży się w niższej temperaturze) nie oznacza, że
    > wewnątrz pączka jest również 200 stopni.

    RoMan - jak dobrze, że na naszym pms`ie mamy Ciebie - nawet nam pączki
    jakby co usmażysz ;-)

    Ps. To 'pamiętne' pożegnanie z grupą to Ci coś słabo wychodzi... ;)

    --
    Pozdrawiam, do miłego
    Sebastian S.

  • 22. Data: 2010-07-09 19:01:36
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Big,

    Wednesday, July 7, 2010, 7:28:40 PM, you wrote:

    > Oglądałem. Autorzy programu nawet podpierali się zarządzeniem Komendanta
    > Głównego Policji, w którym to rzekomo ma być napisane o przepłukaniu ust
    > wodą. Albo ja oślepłem albo o tej wodzie nic nie ma:
    > http://www.nettax.pl/dzienniki/dukgp/2004/9/poz.40.h
    tm

    No to ja chyba głuchy jestem, bo w programie usłyszałem jedynie o 15
    minutowej przerwie międze pomiarem a spożyciem alkoholu lub spaleniem
    papierosa.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 23. Data: 2010-07-10 22:06:18
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Wed, 07 Jul 2010 10:05:34 +0200, krzysiek82 napisał:
    > a słyszeliście o czym takim, że facet mył szyby od wewnątrz potem się
    > nawdychał i go złapali? Też mi się wydaje, że to jakaś bujda.

    U mnie było tak, wczesna wiosna, resztki zimowego płytu. Przed kontrolą psiknąłem
    na szyby; pierwsza kontrola - takie dmuchadło bezdotykowe - wynik pozytywny.
    Poprosili mnie o wyjście z auta, dostałem ustnik i dmuchałem - 0.0;
    pojechałem dalej.

    --
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 24. Data: 2010-07-12 17:47:17
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Seba,

    > RoMan - jak dobrze, że na naszym pms`ie mamy Ciebie - nawet nam pączki
    > jakby co usmażysz ;-)

    Jasne, że usmażę - potrafię. A Ty?

    > Ps. To 'pamiętne' pożegnanie z grupą to Ci coś słabo wychodzi... ;)

    Czasem sobie czytam. Z kilkudniowym opóźnieniem...

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 25. Data: 2010-07-12 19:09:47
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Mon, 12 Jul 2010 17:47:17 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Jasne, że usmażę - potrafię. A Ty?

    I za to lubię usnet. Tu się walczy do upadłego :)

    > Czasem sobie czytam. Z kilkudniowym opóźnieniem...

    Rozumiem. I powstrzymam się od ironii.

    PS. Umiem. Chrust też daję radę upiec ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 26. Data: 2010-07-12 22:13:10
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    Jaroslaw Berezowski pisze:

    > To nie dieta, tyko objaw cukrzycy i metabolizmu tluszczowego nia
    > wywolanego.

    zwykłe odwodnienie (zwykłe - nieśmiertelene) powoduje ze w wydychanym
    powietrzu "czuć" aceton. Zawsze mozna poprośić o badanie krwi, i ono
    zawsze jest rozstrzygające. tyle ze małowygodne

    ToMasz

    PS normalny (żeby nie uzyć słowa "zdrowy") cukrzyk, wyrównany (znaczy
    prawidłowo leczony), nie wydycha acetonu.