  • 281. Data: 2017-11-13 22:23:50
    Temat: Re: Uprzejmość zabija
    Od: "neelix" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Yakhub" <a...@a...aa> napisał w wiadomości
    news:i1f6nsnet5y3$.vevrmxe0selk.dlg@40tude.net...
    > Przepraszam, będzie dosadnie.
    > Gówno, a nie współwinny.
    > Bez tych zapraszających w wielu miejscowościach po prostu niemożliwe
    > byłoby
    > normalne funkcjonowanie.
    > Świat nie kręci się w okół samochodów i nie isnieje dla nich.

    Jak ktoś jest tępakiem bez wyobraźni i odpowiedzialności to wszystko po
    takim spłynie jak po gęsi woda. Zapraszanie to łamanie prawa.

    neelix

  • 282. Data: 2017-11-14 01:22:41
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-11 o 14:33, Yakhub pisze:

    > Na zdrowie.

    Od teraz możesz go jebać "bezkarnie", znaczy on NIBY tego nie przeczyta
    :) Uwielbiam plonki. To taki akt dozwolenia, gdzie inni czytają a jebany
    target ma kubeł pomyj na ryju od splonkowanych (pamięć dla innych, kto
    kogo plonkuje) i jeszcze się oblizuje :D Spoko, mnie plonkował x razy,
    musiałem mu przypomnieć żeby zrobił to permanentnie :D Nie wiem czy mnie
    czyta ale generalnie mi to zwisa. Zawsze i tak mogę napisać jak bardzo
    głęboko mam go w dupie. On nie może :D Ujebał sobie rękę i myśli że jest
    lepszy bez ręki. To taka próba wydźwięku na innych, że jest
    niepełnosprytny i trzeba go żałować. Zwykła pizda :D
    --
    LordBluzg(R)

  • 283. Data: 2017-11-14 07:19:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 21:00, Budzik pisze:

    > Jezeli wymaga tego sytuacja na drodze? No to oczywiscie ze tak.
    > Ty wolisz postapic bezpiecznie ale niezgodnie z przepisem czy
    > niebezpiecznie ale zgodnei z przepisem?

    Jak bezpieczna jazda może doprowadzić do konieczności przejechania na
    czerwonym? (bo skoro na żółtym można przejechać, to jeśli piszesz o
    "niezgodności z przepisem", to musisz mieć na myśli przejazd na
    czerwonym). Przecież to jakiś absurd.

    > Alez ja przeciez przyznaje ze sadziłem ze mandat jest.

    Zatem nie powinieneś się dziwić, że dobrze wyczułem, że nie wiedziałeś,
    zatem twoje pytanie:

    "Nasuwa sie zatem pytanie - dlaczego sie
    dopieprzyłes do tej odpowiedzi? "

    było bezprzedmiotowe.

    Bo pytanie było czy czytałeś przepisy, a zadałem je, ponieważ
    twierdziłeś, że każdy przejazd na żółtym jest karany.

    > Natomiast wyraźnie napisałem ci ze czasami lepiej przejechac niz ostro
    > hamowac. I dokłądnie tak mowia przepisy.
    > Skad wiec twierdzenie o braku czucia i skad przypierdzielenie, skoro
    > pomimo tego ze nie wiedziałem co jest w przepisie to swoja jazde opisałem
    > jako dokładnie taka jak mowia przepisy.

    Nie pisałem o braku czucia w zachowaniu (te masz), tylko o braku czucia
    przepisu (bo go nie znałeś i myślałeś, że twoje czuciowe zachowanie jest
    wbrew przepisowi).

    --
    Liwiusz

  • 284. Data: 2017-11-14 11:00:20
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-11-13 o 21:00, Budzik pisze:

    > Natomiast wyraźnie napisałem ci ze czasami lepiej przejechac niz ostro
    > hamowac.

    Przecież żółte światło jest po to, żeby nie hamować gwałtownie po
    zapaleniu się czerwonego. Na żółtym przejeżdżasz tylko i wyłącznie
    wtedy, kiedy zapali się tuż przed wjazdem za sygnalizator, prawda?
    Światło żółte jest od tego, żeby na pewno nie przejeżdżać na czerwonym,
    to taki margines bezpieczeństwa.
    Dla chamów istnieje tzw. późne żółte. Często je obserwowałem na
    skrzyżowaniu Targowej i Solidarności w Warszawie podczas próby przejścia
    przez Solidarności spod poczty do cerkwi. Kiedy na przejściu zapala się
    zielone, jeszcze długo nie można na nie wejść, bo cały czas na
    skrzyżowanie wjeżdżają chamy jadące na Białystok. Albowiem cham musi,
    cham ma to w genach. Cham odreagowuje wielowiekowy ucisk, cham teraz
    przesiadł się z furmanki na furę i sądzi, że od tej przesiadki stał się
    panem. ;)

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 285. Data: 2017-11-14 16:52:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2017 o 23:01, Budzik pisze:

    > I nawet jak ci wyjdzie ze winny jest kierowca to zapytaj sie
    > przejechanego czy satysfakcjonuje go kara jaka poniesie kierowca.

    A jak cię pijany dres siekierą zajebie, to satysfakcjonuje cię, że
    pójdzie siedzieć? Co to ma do rzeczy? Dres jest winny zabójstwa, i ma
    pójść siedzieć, choćby po to, żebvy drugiemu dresowi nie przyszło do
    głowy że tak wolno, a winni są ci co za wolno przed dresem z siekierą
    spierdalali.

    > Bardzo sie skupiasz na winie, niewinie itp. Dla mnie to sa sprawy
    > drugorzedne czy kierowca jechał jak wariat jak ty na motorze czy moze po
    > prostu sie zagapił jak byc moze ty na motorze.

    Nie - nie są to sprawy drugorzędne. Podstawową sprawą jest, żeby
    pozwolenia społecznego (ani "karnego") na takie zachowania nie było.
    Obecne przepisy akurat są bardzo dobre (w praktyce żółta i czerwona
    kartka), tylko nie przestrzegane i nie traktowane poważnie.

    Co byś nie kombinował - im bardziej się szanuje prawa pieszych tym mniej
    wypadków z ich udziałem, a nie na odwrót - mówią o tym statystyki od
    Azji do Europy zachodniej. Pomysł, że pozwolenie na omijanie na
    przejściach ma podnieśc bezpieczeństwo pieszych, bo będą się bali wogóle
    na przejście wejść jest absurdalny i nie widzę sensu daleszej dyskusji.

    > Nie zatrzyma sie i bedzie trup lub łamaniec!

    Dlatego tiry powinny mieć nadpierwszeństwo. W końcu kierownicy mają nogi
    wyżej niż osobówka.

    Shrek

  • 286. Data: 2017-11-14 18:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

> [...]
    > ma pójść siedzieć, choćby po to, żebvy drugiemu dresowi nie przyszło
    > do głowy że tak wolno, a winni są ci co za wolno przed dresem z

    Rozdzielmy dwie kwestie - celowe działanie i bład.
    Ja cały czas pisze o błedach kierowców, wiec porównanie jest
    nieadekwatne.
    Gdyby chciec zbudowac adekwatne to nalezałoby zapytac, czy jak ktos rabie
    drewno siekiera do podchodzisz do niego i wkładasz głowe z ciekawosci czy
    moze jednak zachowujesz bezpieczny odstep zeby w razie jego błedu moc go
    naprawic swoim bezpiecznym odstepem?

> [...]
    > Obecne przepisy akurat są bardzo dobre (w praktyce żółta i czerwona
    > kartka), tylko nie przestrzegane i nie traktowane poważnie.

    A jak wytłumaczysz przyzwolenie spoleczne na popełnianie błedów za
    kierownica?
    Bo to oczym ty mowisz w zaden sposób nie wyklucza tego o czym ja mowie.

> [...]
    > omijanie na przejściach ma podnieśc bezpieczeństwo pieszych, bo będą
    > się bali wogóle na przejście wejść jest absurdalny i nie widzę sensu

    Jezeli ktos ma taki pomysł to powinien w łeb dostac.

    > Dlatego tiry powinny mieć nadpierwszeństwo. W końcu kierownicy mają
    > nogi wyżej niż osobówka.

    Jezeli widze tira ktory zapierdala z podporzadkowanej z predkoscia
    sugerujaca ze nie widzi drogi z pierwszenstwem to nie korzystam z
    pierwszenstwa tylko hamuje.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,

  • 288. Data: 2017-11-14 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Akarm a...@w...pl ...

> [...]
    > Światło żółte jest od tego, żeby na pewno nie przejeżdżać na
    > czerwonym, to taki margines bezpieczeństwa.

    widzisz, w przepisach tyle absurdów ze jak potem ktorys przepis jest
    rozsadny to człowiek jest zaskoczony.
    Sadziłem ze ocena przejazdu lezy w gestii policjanta - jezeli
    przejezdzasz zaraz po zapaleniu to ok, jezeli ktos ci siedzi na dupie to
    ok, jezeli przejezdzasz na poznym, dodatkowo przyspieszajac zeby zdazyc
    to mandat.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 287. Data: 2017-11-14 18:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > na czerwonym? (bo skoro na żółtym można przejechać, to jeśli piszesz
    > o "niezgodności z przepisem", to musisz mieć na myśli przejazd na

    Nie, mam na mysli przejazd na zołtym o którym to przejezdzie cały czas
    jest mowa.
    To ty napisałes ze pozne zolte to czerwone, dla mnie pozne zolte to zolte
    po w pożniejszej fazie swiecenia czyli np w po sekundzie, dwóch.

> [...]
    >
    > Nie pisałem o braku czucia w zachowaniu (te masz), tylko o braku
    > czucia przepisu (bo go nie znałeś i myślałeś, że twoje czuciowe

    Nie, napisałes ze pozne zolte to czerwone i ze nie masz wiecej pytan...
    A to wszystko w odpowiedzi na moje twierdzenie ze czasami na zoltym
    trzeba przejechac.
    Wiesz co - nie wiem czym zajmujesz sie w zyciu ale brzmisz jak facet ze
    skarbówki banku albo ubezpieczen - zawsze trzeba miec racje byle nie
    wyszło ze klientowi firma coś winna. Dziwna ta dyskusja i ja mowie pas bo
    wole taka która doazy do jakiegos kompromisu a troche mniej do
    konfrontacji. Chociaz troche :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 289. Data: 2017-11-14 18:28:52
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.11.2017 o 18:00, Budzik pisze:

    > Rozdzielmy dwie kwestie - celowe działanie i bład.

    Oczywiście - dlatego za bład (dopóki kogoś rzeczywiście nie jebniesz na
    przejściu) nie idzie się do pierdla. No a jak kogoś zabijesz to różnie
    bywa. Jak zrobisz to specjalnie (bo uważasz, ze piesi nie mają żadnych
    praw) to idziesz do pierdla za zabójstwo. Dla mnie rozsądne.

    > Ja cały czas pisze o błedach kierowców, wiec porównanie jest
    > nieadekwatne.

    Pomylić to się można raz czy dwa. Tu rozmawiamy o takich, co nie uważają
    tego nawet za błąd. Ba - uważają, że to piesi popełniają błąd oczekując,
    że kierowca zastosuje się do przepisów.

> [...]
    > moze jednak zachowujesz bezpieczny odstep zeby w razie jego błedu moc go

    Rozumiem. Uważasz, że pszechodzenie przez przejście jest rodzajem sportu
    ekstremalnego porównalnego z jackas (czy jak im tam było) albo
    chodzeniem na trybunę drużyny z którą masz kosę w polskiej lidze. No to
    wiele wyjaśnia;)

    > Jezeli ktos ma taki pomysł to powinien w łeb dostac.

    Smiało - byli w tym wątku. Kopałeś z nimi do jednej brami OIDP;)

    > Jezeli widze tira ktory zapierdala z podporzadkowanej z predkoscia
    > sugerujaca ze nie widzi drogi z pierwszenstwem to nie korzystam z
    > pierwszenstwa tylko hamuje.

    Jeśli widzisz... Ale nie zatrzymujesz się na zielonym i nie rozglądasz
    za tirami? Jak tir na czerwonym, rozjebie osobówkę, to nie szukasz
    winnych wsród innych?

    Shrek

    Shrek

  • 290. Data: 2017-11-14 18:44:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.11.2017 o 23:01, Budzik pisze:

    > W omawianej jakis czas temu sprawie w ktorej winnego za kolizje uznano
    > kogoś kto jechał po drodze z pierwszenstwem ale ZBYT SZYBKO zdecydowanie
    > stawałem po stronie ze ta decyzja była dobra!

    No ale pozostanmy w temacie - pieszy to max 25km/h a nie 140.

    > Pierwszenstwo nie jest bezwarunkowe - inni musza nas widziec (i miec
    > szanse nas widziec) zeby moc nam tego pierwszenstwa udzielic!

    Tak, tak. Wiemy. Piesi materializują się przy krawężnikach (i to po
    stronie jezdni) i wcześniej ich nichuja nie widać. W sumie chuj wie po
    co łażą i kierowców wkurwiają, skoro potrafią się teleportować;)

    Albo dyskutujmy poważnie, albo dajmy sobie EOT:P

    Shrek