  • 41. Data: 2009-05-05 09:51:28
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Arni pisze:

    > to nie ma nic do rzeczy

    W sensie, że to bez różnicy czy też, że autorowi to powiewa ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 42. Data: 2009-05-05 09:58:19
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lama pisze:

    > W sensie, że to bez różnicy czy też, że autorowi to powiewa ?

    też masz problemy z rozumieniem słowa pisanego?

    "od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa pojazdy obok
    siebie jednoczesnie?"

    --
    gildor
    9'99

  • 43. Data: 2009-05-05 09:58:29
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Lama pisze:

    > W sensie, że to bez różnicy czy też, że autorowi to powiewa ?

    przepisy o omijaniu/wyprzedzaniu nie maja nic do znajdowania sie dwoch
    pojazdow na jednym pasie. W ogole nie ma wzmianki w PoRD o takiej sytuacji.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 44. Data: 2009-05-05 10:09:03
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Arni pisze:

    > przepisy o omijaniu/wyprzedzaniu nie maja nic do znajdowania sie dwoch
    > pojazdow na jednym pasie. W ogole nie ma wzmianki w PoRD o takiej sytuacji.

    Fakt, źle dobrałem cytat - chodziło mi o to, że była mowa o wyprzedzaniu:
    > chyba nikt nie wpisal
    > konkretnie motocykla ale napisal z pewnoscia ze wyprzedzajac musisz
    > zachowac bezpieczna odleglosc od pojazdu wyprzedzanego oraz
    szczegolna > ostroznosc - w takiej sytuacji ani jedno ani drugie nie mam
    miejsca.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 45. Data: 2009-05-05 10:10:13
    Od: Lama <l...@l...cc>

    gildor pisze:

    > też masz problemy z rozumieniem słowa pisanego?

    też masz kłopoty z agresją ? pewnie to przez nadmiar stresu.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 46. Data: 2009-05-05 10:13:01
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lama pisze:

    > też masz kłopoty z agresją ? pewnie to przez nadmiar stresu.

    też? a co, masz tak u siebie? ja mam niestresującą prace.

    --
    gildor
    9'99

  • 47. Data: 2009-05-05 10:17:03
    Od: Lama <l...@l...cc>

    gildor pisze:

    > też masz problemy z rozumieniem słowa pisanego?

    też? a co, masz tak u siebie?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 48. Data: 2009-05-05 10:18:12
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lama pisze:

    > Fakt, źle dobrałem cytat - chodziło mi o to, że była mowa o wyprzedzaniu:

    no ale to jest o wyprzedzaniu nie o omijaniu. to o co Tobie chodzi
    właściwie? przy omijaniu nie ma nic o szczególnej ostrożności.

    --
    gildor
    9'99

  • 49. Data: 2009-05-05 10:18:55
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lama pisze:

    > też? a co, masz tak u siebie?

    kolega news ma tak jak Ty.

    EOT

    --
    gildor
    9'99

  • 50. Data: 2009-05-05 10:26:10
    Od: Lama <l...@l...cc>

    gildor pisze:

    > no ale to jest o wyprzedzaniu nie o omijaniu. to o co Tobie chodzi
    > właściwie? przy omijaniu nie ma nic o szczególnej ostrożności.

    Właśnie o tym piszę - wyprzedzać nie zawsze można (np. często przed
    skrzyżowaniem jest ciągła linia, przejście dla pieszych itp), a omijać
    można zawsze, wiec "news" niepotrzebnie potrząsa szabelką pt PORD, bo to
    bez sensu.

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !