  • 1. Data: 2009-04-27 20:43:04
    Temat: Jakie Assistance do obowiązkowego OC
    Od: August <t...@a...org>

    Witam Grupowiczów,

    Oprócz OC, chciałbym ubezpieczyć motocykl na wypadek najdrobniejszej
    nawet awarii (tzn. od braku paliwa i przepalonej żarówki - wzwyż) na
    terenie całej Polski ze zniesieniem udziału własnego w postaci
    "odległości minimalnej od miejsca zamieszkania". Czy ktoś z Was robił
    ranking akutalnych ofert TU? Ze znalezionych informacji wynika że tej
    wiosny nastąpił wysyp nowych ofert w tym kierunku.

    Wstępnie rozważam Concordię lub PZU. Jakieś opinie z praktyki ?

    --
    pozdrav,
    August

  • 2. Data: 2009-04-29 05:56:29
    Temat: Re: Jakie Assistance do obowiązkowego OC
    Od: "Jackare" <...@s...uk.de.pl>

    "odległości minimalnej od miejsca zamieszkania". Czy ktoś z Was robił
    ranking akutalnych ofert TU? Ze znalezionych informacji wynika że tej
    wiosny nastąpił wysyp nowych ofert w tym kierunku.

    Rozpoznaj sobie jeszcze realność skorzystania z assistance. Kilka lat temu
    słyszałem, że warta miała takie stawki dla holowników, że nikt dla warty nie
    chciał jeździć. Kolega miał pecha mieć awarię samochodu pod Wrocławiem i
    czekał ponad 5 godzin na przybycie holownika. Okazało się że we Wrocławiu
    żadna pomoc drogowa nie jeździ dla warty bo nikt nie chce dokładać do
    interesu lub raczej ma w d... taki interes gdy gdzie indziej zarabia
    normalnie.
    --
    Jackare

  • 3. Data: 2009-04-29 07:17:13
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Jackare pisze:
> [...]
    > że we Wrocławiu żadna pomoc drogowa nie jeździ dla warty bo nikt nie
    > chce dokładać do interesu lub raczej ma w d... taki interes gdy gdzie

    W standardzie OC PZU mam coś pod hasłami assistance, ale lista wyłączeń
    jest taka, że to wyłącznie marketing (de facto opcja wypadku chyba z
    winy/bez winy). Szukałem czegoś na przysłowiowego kapcia. Wariant
    dopłacany (+100zł) czytałem specyfikację dokładnie i jakoś mnie nie
    przekonało. Jeśli pamiętam to i owo było wyłączone z tytułu wieku mojej
    maszyny.

    Skończyło sie że wolę mieć tę swoją stówkę w kieszeni (oby się nie
    przydała).

  • 4. Data: 2009-05-01 12:53:54
    Od: Vir <a...@o...pl>

    August pisze:
> [...]
    > nawet awarii (tzn. od braku paliwa i przepalonej żarówki - wzwyż) na
    > terenie całej Polski ze zniesieniem udziału własnego w postaci

    PZU:

    Cena rocznego ubezpieczenia dla moto (gdy masz OC w PZU) 59,00 zł

    Zorganizujemy za Ciebie wiele spraw i pokryjemy koszty:

    * holowania lub naprawy pojazdu na miejscu zdarzenia
    * pojazdu zastępczego
    * noclegów lub kontynuacji podróży
    * parkingu
    * opieki nad dziećmi
    * opieki nad zwierzętami
    * wymiany koła lub naprawy opony
    * doładowania akumulatora
    * wymiany przepalonej żarówki
    * otwarcia samochodu w razie zatrzaśnięcia w nim kluczyków
    * dostarczenia paliwa, jeżeli zabraknie Ci go w drodze

    OWU: http://www.pzu.pl/pub/files/PZU_SA/produkty/PAP_owu_
    od_01012009.pdf

    Pozdrawiam

    Vir