  • 31. Data: 2009-05-04 16:17:42
    Temat: Re: Uprzejmie oswiadczam..
    Od: "news" <m...@g...pl>

    > przykro mi, ale łamiesz tylko Ty, jeśli dojdzie do kolizji/wypadku.
    > pytanie: co to za przestrzeń "pomiędzy pasami"?
    > nie znasz przepisów ruchu drogowego, drogi interlokutorze. myśle, że
    > powinieneś wrócić na kurs.

    Interesujace, od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa
    pojazdy obok siebie jednoczesnie?
    Przestrzeni pomiedzy pasami nie ma wiec i ciebie tam nie moze byc.
    Jak chcesz to choc sie umowimy na miescie, spowodujemy taka kolizje,
    poczekamy na drogowke i zobaczymy, moze nawet spotkamy sie w sadzie
    grodzkim?
    NIe mam czasu trzepac dokladnie paragrafow ale z pewnoscia jest napisane w
    kodeksie: jadacy rowerem lub motorowerem nie moze jechac po jednym pasie
    ruchu (tez zefiniowanym) obok innego pojazdu, chyba nikt nie wpisal
    konkretnie motocykla ale napisal z pewnoscia ze wyprzedzajac musisz zachowac
    bezpieczna odleglosc od pojazdu wyprzedzanego oraz szczegolna ostroznosc - w
    takiej sytuacji ani jedno ani drugie nie mam miejsca.

    A co do statystyk popatrz ilu motocyklistow jedzi w taki sposob a ilu
    normalnie.... Tego nie trzeba liczyc.

    A czy cos jest napisane o drzwiach? Wątpie - chyba ze sie myle.

  • 32. Data: 2009-05-04 16:26:24
    Od: Arni <a...@N...spam>

    news pisze:

    > Interesujace, od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa
    > pojazdy obok siebie jednoczesnie?

    i na tym poprzestanmy zeby Cie dalej nie pogrążac.
    A od kiedy nie mogą ?

    znajdz odpowiedni paragraf, jesli nie znajdziesz to pogooglaj archiwum
    grupy. A potem mozesz złozyc publicznie samokrytyke

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 33. Data: 2009-05-04 17:46:29
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    news pisze:

    > Interesujace, od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa
    > pojazdy obok siebie jednoczesnie?

    oddaj PJ, ja Cie prosze. zanim zrobisz komus krzywde

    > Przestrzeni pomiedzy pasami nie ma wiec i ciebie tam nie moze byc.

    jak nie ma, to mnie tez tam nie ma. prawa fizyki, kolego.

    > Jak chcesz to choc sie umowimy na miescie, spowodujemy taka kolizje,
    > poczekamy na drogowke i zobaczymy, moze nawet spotkamy sie w sadzie
    > grodzkim?

    kurwa, czlowieku, nie dosc ze nie znasz PoRD, to jeszcze grozisz mi kolizja?
    www.kodeksdrogowy.com.pl

    zapoznaj sie i wroc przeprosic.

> [...]
    > bezpieczna odleglosc od pojazdu wyprzedzanego oraz szczegolna ostroznosc - w
    > takiej sytuacji ani jedno ani drugie nie mam miejsca.

    kiedy bezpieczna odleglosc jest bezpieczna?

    > A co do statystyk popatrz ilu motocyklistow jedzi w taki sposob a ilu
    > normalnie.... Tego nie trzeba liczyc.

    w jaki sposob? bo wiesz, ja rzadko w w-wie widze auta jadace mniej niz
    100 na 3pasmowkach. hipokryci jebani.

    > A czy cos jest napisane o drzwiach? Wątpie - chyba ze sie myle.

    kuerwa, ignorancie Ty, weź kodeks i sprawdź zanim cos palniesz!

    Art. 45. 1. Zabrania się:
    3. otwierania drzwi pojazdu, pozostawiania otwartych drzwi lub
    wysiadania bez upewnienia się, że nie spowoduje to zagrożenia
    bezpieczeństwa ruchu lub jego utrudnienia;

    EOT

    --
    - gildor
    9'99

  • 34. Data: 2009-05-04 19:46:08
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > jak nie ma, to mnie tez tam nie ma. prawa fizyki, kolego.

    Fajnych masz kolegów. Z podwórka czy z pola? :).

    > kurwa, czlowieku, nie dosc ze nie znasz PoRD, to jeszcze grozisz mi
    > kolizja?

    O widzisz. I jeszcze się denerwujesz, Ciśnienie Ci skacze. Po co?

    > zapoznaj sie i wroc przeprosic.

    Taaaa. Jasne. Uważaj. Przeprosi Cię, z kolegami na ustawce.

    A tu to mi się skończyły przedmioty proste do wyrażenia sposobu myślenie
    news-a.

    > kuerwa, ignorancie Ty, weź kodeks i sprawdź zanim cos palniesz!

    Ciśnienie, ciśnienie.

    > EOT

    Ufff. Dzięki.

    pozdr.
    Mystik

    PS. Ty to masz zacięcie :).

  • 35. Data: 2009-05-04 20:19:04
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Mystik pisze:
    > Fajnych masz kolegów. Z podwórka czy z pola? :).

    kolegów to z podwórka. do krakusów mnie nie wciskaj.

    > O widzisz. I jeszcze się denerwujesz, Ciśnienie Ci skacze. Po co?

    szukam substytutu kawy, bo Mikuś mówi, że kawa jest zła, ohydna i
    cuchnie. a ja mu nie wierze.

    no, misja taka.

    --
    - gildor
    9'99

  • 36. Data: 2009-05-05 07:54:38
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 04.05.2009 news <m...@g...pl> napisał/a:

    > Interesujace, od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa
    > pojazdy obok siebie jednoczesnie?

    [...]

    > NIe mam czasu trzepac dokladnie paragrafow ale z pewnoscia jest napisane w
    > kodeksie: jadacy rowerem lub motorowerem nie moze jechac po jednym pasie
    > ruchu (tez zefiniowanym) obok innego pojazdu, chyba nikt nie wpisal

    weź już spierdalaj.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 37. Data: 2009-05-05 07:57:03
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 04.05.2009 gildor <g...@N...gazeta.pl> napisał/a:

    [...]

    > szukam substytutu kawy, bo Mikuś mówi, że kawa jest zła, ohydna i
    > cuchnie. a ja mu nie wierze.

    Yerba Mate

    --
    KANTARYTMETYKA!!!1
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 38. Data: 2009-05-05 09:07:11
    Od: Lama <l...@l...cc>

    news pisze:
    > Interesujace, od kiedy na wyznaczonym pasie ruchu, moga znalezc sie dwa
    > pojazdy obok siebie jednoczesnie?

    No nie wiem, ale czy przypadkiem ktoś tu nie myli wyprzedzania z omijaniem ?

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 39. Data: 2009-05-05 09:16:50
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Lama pisze:

    > No nie wiem, ale czy przypadkiem ktoś tu nie myli wyprzedzania z
    > omijaniem ?

    on ani o jednym ani o drugim. on w sumie nie wie sam co pisze, lub pisze
    bo nie wie.

    odpowiedź na jego pytanie: od zawsze.

    --
    gildor
    9'99

  • 40. Data: 2009-05-05 09:22:58
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Lama pisze:

    > No nie wiem, ale czy przypadkiem ktoś tu nie myli wyprzedzania z
    > omijaniem ?

    to nie ma nic do rzeczy